Advies gevraagd!

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en misschien dat jullie me een advies kunnen geven.
Ik kan voor niet veel geld een nieuwe X-ray T1R kopen. (ongebouwd en uit modelbouwzaak)
heeft dit zin en kan ik er nog onderdelen voor krijgen mocht hij stuk gaan? Ik kan maar weinig vinden over xray onderdelen. Ik heb al een ta-05 ik kan natuurlijk ook deze auto verbeteren. Wat lijkt jullie het beste. Een t1r nieuwkopen of de ta-05 verbeteren.

(Ik rij in een sporthal maar nog geen echte wedstrijden)

Mvg
Loek

Ligt er aan wat jij niet veel vind natuurlijk. Als het bijvoorbeeld 200euro is, is het niet echt goedkoop. Misschien kan je voor een klein beetje meer wel de T2R Pro kopen welke veel recenter is.

Onderdelen van XRay is nooit echt een probleem al ben ik bang dat niet veel modelbouw zaken nog onderdelen van de T1 serie op voorraad zullen hebben. Dat je dus altijd wel moet wachten om Spares binnen te krijgen. Dan nog maar hopen dat XRay of de Importeur iets heeft liggen anders kunnen het wel is weken of maanden gaan worden.

Maar vraag het voor de onderdelen ook is na bij de shop waar je de T1R kan kopen. Hebben zij onderdelen op voorraad? en kijk dan gewoon even of ze echt voorraad hebben. Hebben ze al niks hangen dan kan het wel is lastig worden.

Onderdelen zijn er zo , ik heb een xray T2 06 versie. Toen even op internet naar ondedelen gezocht besteld en binnen 5 dagen in huis...

Dat zegt natuurlijk niet veel omdat deze 2 modellen behoorlijk van elkaar verschillen en de T1R uit begin 2003 komt en de T2 uit begin 2006. Zitten toch wat jaartjes tussen.

Ik zou dan ook niet zomaar zeggen dat als ik voor de T2 nog makkelijk onderdelen kan krijgen dit zelfde voor de T1R geld. Dat zou nog wel is kunnen tegenvallen en dat je toch met behoorlijk lange levertijden zit.

Maar zoals ik al zei het is behoorlijk afhankelijk van de prijs. Als je voor het zelfde geld of ietsje meer een veel nieuwer model kan kopen of zelfs een goede 2de hands T2'008/009 ofzo zou ik daar veel eerder voor gaan.

Back