G
gertjan vd berg
Guest
hallo ik ben in het bezit van een robbe najade er zat een robbe starkraft watergekoelde regelaar in en ik vaarde op 2 keer 6 volt elke keer vloog de zekering tussen de accu en de regelaar er uit bleek dus sluiting in de regelaar te zitten zwaardere zekering erin en weg was die pech
nu wil ik wat meer snelheid en ben aan het kijken wat ik wil kom zelf uit de rc brandstof auto kant vandaan en weet nog niet zoveel van electro boten
ik heb zitten kijken ik denk dat ik ga voor de navy control 540 r alleen die is niet watergekoeld toch ?of een robbe nay 570 die is wel watergekoeld en goedkoper
en in combinatie met 2 accupacks van 9.6 vollt dus 19.2 vollt de moter is de staandaard moter en is water gekoeld
is het niet erg dat de regelaar dan niet watergekoeld is ?
en ik lees hier weleens dat er mensen op 20 tot 30 cellen varen kunnen die motertjes dat dan wel aan ?
is er hier iemand die mij wat advies wil geven
mvgr gertjan

nu wil ik wat meer snelheid en ben aan het kijken wat ik wil kom zelf uit de rc brandstof auto kant vandaan en weet nog niet zoveel van electro boten
ik heb zitten kijken ik denk dat ik ga voor de navy control 540 r alleen die is niet watergekoeld toch ?of een robbe nay 570 die is wel watergekoeld en goedkoper
en in combinatie met 2 accupacks van 9.6 vollt dus 19.2 vollt de moter is de staandaard moter en is water gekoeld
is het niet erg dat de regelaar dan niet watergekoeld is ?
en ik lees hier weleens dat er mensen op 20 tot 30 cellen varen kunnen die motertjes dat dan wel aan ?
is er hier iemand die mij wat advies wil geven
mvgr gertjan