advies lipo accu??

Hallo iedereen,

angezien ik helemaal nieuw ben ik dit wereld heb ik totaal geen flauw idee wat ik moet kopen.

kan iemand mij a.u.b uitleggen wat ik heb beste kan kopen?
ik heb een tamiya ta05 met een standaart motor. deze wil ik eerst uitproberen en daarna een brushles set kopen. wat adviseren jullie mij om te kopen?

alvast bedankt!

ik schop deze toch weer omhoog aangezien ik totaal niks van lipo's weet wil ik toch om een advies vragen.

ik heb een 5.5t ezrun setje besteld dit wil ik combineren door er een lipo tussen te zetten.

wat is jullie configuratie?

is de advies om deze via ebay te kopen of gewoon maar hier in NL kopen?

graag jullie hulp! :confused:

Auto-specifieke vraag, dit forum gaat meer over accu-techniek. Vraag het in elektro auto subforum Yusuf, daar weten ze welke grootte zinvol is.

Geduld kan je niet ontzegd worden ;-)

Laatst bewerkt:
Dat is toevallig.... Ik wilde net een nieuwe draad openen om te informeren naar de ervaringen met Gens Ace accu's.
Ik zit te kijken naar een paar 3300mah 25c 3s lipo's.
Ben 'gewend' aan turnigy's, maar omdat deze niet in voorraad zijn, viel mijn oog op de Gens Ace.

Nog meer mensen met (goede of slechte) ervaringen met Gens Ace?

Dat is toevallig.... Ik wilde net een nieuwe draad openen om te informeren naar de ervaringen met Gens Ace accu's.
Ik zit te kijken naar een paar 3300mah 25c 3s lipo's.
Ben 'gewend' aan turnigy's, maar omdat deze niet in voorraad zijn, viel mijn oog op de Gens Ace.

Nog meer mensen met (goede of slechte) ervaringen met Gens Ace?

de qualitijd is beter dan turnigy vind ik.......en de prijs is iets duurder maar wel op voorraad hahahaha

mvg hans

dit is echt ongelofelijk he? ik vraag vanaf januari of er iemand een advies wil geven voor een lipo accu. wordt gewoon genegeerd en na 9 maanden stormt iedereen er op los. ik sta versteld! jammer maar goed zal wel aan mij liggen.

Back