Advies Nodig...

• Topicstarter Topicstarter XyRoS
  • Startdatum Startdatum
X

XyRoS

Guest
Ik wil een buggy kopen maar ik ben een beginner en weet niet welke, hij moet:

- In NL en in FR straatlegaal zijn
- Aardig hoog kunnen jumpen
- Niet te duur zijn
- Readyset zijn
- Op de straat kunnen rijden (dit lijkt me eigenlijk wel logisch met een offroad :P)

Kan iemand me advies geven welke ik moet kopen?

een buggy....
ik ken juist een buggy van mijn eigen rijmerk en dat is protech
de protech phaser 4 :
http://www.protech.be/html/c6.html
lijkt me een verzorgde , goede beginnerswagen
voor andere merken zullen de mede -modelbouwers je wel helpen
veel succes

Alle vier kan niet hoor

1 NL is 30, 35 en 40 MHz voor modelbouw (35 voor vliegen) in frankrijk 41 MHz, wel kan de 27 MHz maar dat is meer voor speelgoed (zit ook vaak in die readysets en hebben dan een bereik van niks).
2 hoog op schaal of echt?? (1:10 10 cm is dus werkelijk een meter daar kan een echte auto ook niet tegen hoor)
3 Goedkoop en punt 2 gaan niet samen
4 Readyset en punt 2 en 3 gaan niet samen.

Ik denk dat je wish list niet helemaal kan, of punten laten vallen of je zoekt het onmogelijke

Gr Remco

Streetlegal bestaat niet....
Hoog kunnen jumpen is een kwestie van snelheid maar geeft ook veel onkosten...
RTR mogelijk wel te vinden maar zelf bouwen is beter !
Goedkoop is moeilijk in deze hobby

Maar.....
http://members.home.nl/elmo/fuji2800z/carson.jpg

Er zijn er een paar die niet te spreken zijn over Carson maar dit lijkt mij toch wel geschikt....

Oke ik laat optie 1 & 3 vallen, maar hij moet niet veel duurder dan 400 euro worden. Kunnen jullie de prijzen er ook bij zetten?

bijmuco heb je voor 398 een phaser 4wd, met "exra sterke" servo terwaarde van 30 euro :roll: , en een protech engima voor 399, deze zijn bijde niet rtr, maar dat is niet zo moeilijk te maken :wink:

Maar dan ben je er nog niet he, de zender ook minimaal 50 euro, start toebehoren ook snel 40 euro. Enz