A
aviador
Guest
Beste modelvliegers!
aangezien deze tak van modelbouw (geen heli's) niet echt mijn terrein is heb ik wat vragen bij mijn volgende vliegtuig..
ik heb al een slowfly vliegtuig, met fietsbel en dat vliegt wel aardig en vooral langzaam
nu ik gister bij een modelvliegclub was, en wat mooie vliegtuigen heb gezien wil ik een ander vliegtuig gaan bouwen, die ook lekker hard kan gaan
wat heb ik al:
- 6kan. gws ontvangertje
- meerdere mini servotjes
- nimh pakketjes en een grote lipo (2100mah 20C)
- een brushless set die ik nog over heb van mijn vorige heli
- en een hele berg 3mm en 6mm depron
de brushless motor is 3200kv met een ESC van 20A, hij is van walkera klik en op een propje van een oud 0.5cc motortje blaast/trekt hij geweldig, maar volgens mij zijn er wel wat betere propjes voor
Maar welk vliegtuig kan ik nu met deze setup het beste maken?? zou hij het goed op een Pibros doen, of juist een vliegtuig in de buurt van een pylonracer? ik ben hier echt een n00b in
groeten Oscar
aangezien deze tak van modelbouw (geen heli's) niet echt mijn terrein is heb ik wat vragen bij mijn volgende vliegtuig..
ik heb al een slowfly vliegtuig, met fietsbel en dat vliegt wel aardig en vooral langzaam

wat heb ik al:
- 6kan. gws ontvangertje
- meerdere mini servotjes
- nimh pakketjes en een grote lipo (2100mah 20C)
- een brushless set die ik nog over heb van mijn vorige heli
- en een hele berg 3mm en 6mm depron

de brushless motor is 3200kv met een ESC van 20A, hij is van walkera klik en op een propje van een oud 0.5cc motortje blaast/trekt hij geweldig, maar volgens mij zijn er wel wat betere propjes voor

Maar welk vliegtuig kan ik nu met deze setup het beste maken?? zou hij het goed op een Pibros doen, of juist een vliegtuig in de buurt van een pylonracer? ik ben hier echt een n00b in

groeten Oscar