Hi,
Enige tijd geleden heb ik mij aangemeld op dit forum en ben ik na 20-25jaar weer heel voorzichtig en langzaam begonnen met de modelbouw.
Enkele maanden geleden had ik al advies gevraagd ivm lijm en verf.
Nogmaals bedankt voor jullie tips en adviezen.
Na die zoektocht ben ik dan gestart met mijn eerste model.
Ik heb gemerkt dat ik toch nog wel wat roestig ben ;-)
Nu had ik gedacht om misschien eerst op gang te komen met modellen die zeer weinig tot weinig "verf werk" nodig hebben.
Niet die snap-it/snap-on of klik modellen, maar modellen die je echt in elkaar moet zetten en er toch goed uit zien.
En dan in de loop van tijd het "verf werk" uit te breiden.
Mijn vraag is, hebben jullie advies of tips voor welke modellen en of merken ik zou kunnen kijken.
Mijn voorkeur is auto's en vrachtwagen.
In het verleden heb ik veel gedaan in de schaal 1:24 en 1:25 en een enkel model in de schaal 1:12 en 1:10
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Enige tijd geleden heb ik mij aangemeld op dit forum en ben ik na 20-25jaar weer heel voorzichtig en langzaam begonnen met de modelbouw.
Enkele maanden geleden had ik al advies gevraagd ivm lijm en verf.
Nogmaals bedankt voor jullie tips en adviezen.
Na die zoektocht ben ik dan gestart met mijn eerste model.
Ik heb gemerkt dat ik toch nog wel wat roestig ben ;-)
Nu had ik gedacht om misschien eerst op gang te komen met modellen die zeer weinig tot weinig "verf werk" nodig hebben.
Niet die snap-it/snap-on of klik modellen, maar modellen die je echt in elkaar moet zetten en er toch goed uit zien.
En dan in de loop van tijd het "verf werk" uit te breiden.
Mijn vraag is, hebben jullie advies of tips voor welke modellen en of merken ik zou kunnen kijken.
Mijn voorkeur is auto's en vrachtwagen.
In het verleden heb ik veel gedaan in de schaal 1:24 en 1:25 en een enkel model in de schaal 1:12 en 1:10
Alvast bedankt voor jullie reactie.