advies vervanging GWS EDP-50

• Topicstarter Topicstarter qbics
  • Startdatum Startdatum
Q

qbics

Guest
ik heb een Pocket Combat Wing van EdgeRC en wil daarvan het orginele GWS EDP-50 motor vervangen door een borsteloze Feigao 12084XXL. nu zie ik op de site van Feigao dat er van dit type 3 versies zijn, namelijk met 25, 28 en 36 windingen.
op ehelie.nl verkopen ze diegene met 36 windingen en heeft dan een UPM/V van 4100. die van 25 en 28 windingen hebben een UPM/V van 5321 en 5866 maar verkopen ze niet op ehelie.nl

ik ga dus vliegen met 2 lipo cellen en met een 2X3 prop. welke van de Feigao kan ik dus het beste aanschaffen?

gr qbics.

edf = rpm. ik zou zelf degene kopen met het meeste rpm/v :) (evt kun je nog een andere prop voor in je edf kopen (meer of minder bladen, etc..) als je neit tevreden bent met de prestaties.. (te veel amp, te weinig amp, etc.)

gerard, ik heb ff het draadje van theo coenen doorgelezen en weet nu welke feigao en waar ik die kan halen.

hier kan nu wel een slotje op.

gr qbics.

ik heb in mijn Mini manta'tje ook zo'n feigaootje gezet. Weet niet meer welke versie, maar vliegt prachtig nu! Is WEL EDF :) (en op 3S360mah)

pocket combat wingetje met 3x3 propje en dan op 3 cellen moet je doen... hehehe. ragguuuuhhhh!!!

op deze lipoly.de duidtse site verkopen ze feigao'tjes.
en ik ga iid 3 cellen vliegen. kijken hoe dat gaat 8)

gr qbics.

Back