Alex Talsma
PH-SAM
Hoi!
Een vraag van een modelvlieger... "vroeger" had ik een Kyosho surfer totdat die lek ging ;-( Recent een kloon gekocht voor 25 euro. Alle electronica er uit gesloopt. Nu zit er een "GM purple bull" motor in. Welk type kan ik niet meer achterhalen, ik heb het liefste een no limit (?) regelaar zodat ik weet dat ik goed zit.
Mijn vraag is: welke (budget) snelheidsregelaar adviseren jullie me. Gewoon een recht toe recht aan regelaar zoek ik, maar wel met een achteruit functie.
Budget? Geen idee, het liefst zo weinig mogelijk ;-)
Is dit wat:
Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek
of kan ik voor dat geld beter deze twee kopen?
Hobbycity Online R/C Hobby Store : 2040SL 4800kv Brushless Inrunner (WaterCooled) $22.12)
+
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Turnigy Marine 35A Brushless Boat ESC $40.99
Dank voor jullie hulp!
Een vraag van een modelvlieger... "vroeger" had ik een Kyosho surfer totdat die lek ging ;-( Recent een kloon gekocht voor 25 euro. Alle electronica er uit gesloopt. Nu zit er een "GM purple bull" motor in. Welk type kan ik niet meer achterhalen, ik heb het liefste een no limit (?) regelaar zodat ik weet dat ik goed zit.
Mijn vraag is: welke (budget) snelheidsregelaar adviseren jullie me. Gewoon een recht toe recht aan regelaar zoek ik, maar wel met een achteruit functie.
Budget? Geen idee, het liefst zo weinig mogelijk ;-)
Is dit wat:
Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek
of kan ik voor dat geld beter deze twee kopen?
Hobbycity Online R/C Hobby Store : 2040SL 4800kv Brushless Inrunner (WaterCooled) $22.12)
+
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Turnigy Marine 35A Brushless Boat ESC $40.99
Dank voor jullie hulp!