(Aedes Ars) Burg Falkenstein Karinthië

Met mazzel deze nieuwe kit over kunnen nemen voor een goede prijs.
Ik heb de grond plaat wat groter gemaakt om het landschap ook wat meer ruimte te geven en zal ook hier met LED verlichting in de huisjes en binnenplaats gaan werken.
De bouw zal niet al te vlot gaan aangezien ik nu met 3 projecten bezig ben en nu eerst dingen wil gaan afmaken voordat er nog meer bij komen. Het modelbouwen vind ik gewoon zo ontzettend leuk en wil nog zoveel hebben :rofl:

0001.jpg
0002.jpg
0003.jpg

Ik heb flink de smaak te pakken en zal dit na de San Francisco als hoofdproject gaan bouwen.
Gisteren in het torenhuis verlichting aangebracht, oude deuren gemaakt van houtfineer, extra vloer gelegd en van kuststof profielen een hekwerk gemaakt die ik vandaag zal afwerken.
Ok zal ik nog een trap maken en misschien wat accessoires maken en toevoegen in dit huisje.

0012.jpg
0013.jpg
0014.jpg

Bijlagen

• 0011.jpg
    0011.jpg
    200,3 KB · Weergaven: 240
Dit deel van het torenhuisje is bijna klaar. Of de binnenkant straks te zien is weet ik niet maar voor mn gevoel is het leuker als het een beetje inrichting heeft.
Ook geëxperimenteerd met lichte roest effecten:
20200322_171622.jpg

Met mazzel deze nieuwe kit over kunnen nemen voor een goede prijs.
Ik heb de grond plaat wat groter gemaakt om het landschap ook wat meer ruimte te geven en zal ook hier met LED verlichting in de huisjes en binnenplaats gaan werken.
De bouw zal niet al te vlot gaan aangezien ik nu met 3 projecten bezig ben en nu eerst dingen wil gaan afmaken voordat er nog meer bij komen. Het modelbouwen vind ik gewoon zo ontzettend leuk en wil nog zoveel hebben :rofl:

Bekijk bijlage 341133 Bekijk bijlage 341134 Bekijk bijlage 341135
Hallo daar wat gaaf
Vraagje ik ben hiermee begonnen met het beginners huisje schuur je elk steentje passend op maat ?
Ik krijg allemaal kiertjes
En voeg je dit naderhand?
Succes het ziet er prachtig uit

Ha Jacky, dank voor het compliment en leuk dat je ook begonnen bent.
Ik vijl sommige steentjes. Voegen doe ik als alle steentjes gelegd zijn. Ik doe het met gips en een drupje acrylverf erdoor om het grijs te maken.
De hele muur smeer ik in met een plamuurmes, even laten intrekken en met een natte spons veeg ik de muur schoon zodat het alleen tussen de steentjes blijft zitten.

Heb je een foto? Ben benieuwd welk huisje je bouwt en wat voor kieren je hebt.

Ha Jacky, dank voor het compliment en leuk dat je ook begonnen bent.
Ik vijl sommige steentjes. Voegen doe ik als alle steentjes gelegd zijn. Ik doe het met gips en een drupje acrylverf erdoor om het grijs te maken.
De hele muur smeer ik in met een plamuurmes, even laten intrekken en met een natte spons veeg ik de muur schoon zodat het alleen tussen de steentjes blijft zitten.

Heb je een foto? Ben benieuwd welk huisje je bouwt en wat voor kieren je hebt.
Bedankt voor de tip

Wat leuk! Dat is een heel leuk schuurtje. De kiertjes horen en kun je voegen.
Ga je ook een bouwverslag maken? Ben benieuwd hoe het wordt als hij klaar is.

Hier foto's ter verduidelijking:
20200323_110757.jpg
20200323_110804.jpg

Oké ga ik proberen te voegen grijze verf met gips bedankt
Echt leuk om te doen dit mijn zoon van vijf
Vindt het ook leuk die vraagt elke dag pap gaan we weer metselen

Back