Enige tijd geleden werd ik benaderd door Aedes Ars over mogelijk, nieuwe kits met nieuwe soorten steentjes. Ik en 3 andere modelbouwers in Europa kregen de vraag of wij wilden experimenteren met de nieuwe steentjes. Ik heb een flink pakket ontvangen en heb de volledige vrijheid qua bouwen in +/- 1/87.
Ik ga iets middeleeuws maken met torens wat in de vensterbank past in +/- 1/87 en ben begonnen met tunnel onder de toeren door:
Vervolgens begonnen aan de bouw van de toren:
Ik wilde het eenvoudig houden maar kon het niet laten om toch iets van een interieur toe te voegen en een werkend (LED) openhaard. Ook wat sierlijsten gemaakt voor plafond/ vloer. Of het straks te zien is weet ik niet maar het was leuk om te maken:
Ik ga iets middeleeuws maken met torens wat in de vensterbank past in +/- 1/87 en ben begonnen met tunnel onder de toeren door:
Vervolgens begonnen aan de bouw van de toren:
Ik wilde het eenvoudig houden maar kon het niet laten om toch iets van een interieur toe te voegen en een werkend (LED) openhaard. Ook wat sierlijsten gemaakt voor plafond/ vloer. Of het straks te zien is weet ik niet maar het was leuk om te maken: