aerobatics

• Topicstarter Topicstarter P51d man
  • Startdatum Startdatum
P

P51d man

Guest
zijn er hier ook modelbouwers die met hun modellen aerobatics doen?
zo ja, plaats dan een foto
tn_IMG_0732.JPG

Hier mijn alpha v2 electrozwever die een looping aan het maken is!
tn_IMG_0728.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
de Alpha V2 was mn 2de vlieger, alleen heb ik slechter ervaring met acrovliegen met deze kist.

na een paar vluchtje (en landingen in hoog gras) vloog mijn borer er nog eens mee. hij maakt een looping en liet de snelheid redelijk oplopen na de looping en trok die er nets iets te snel weer uit. Vleugel brak in 2 aan de bevestiging met de romp, en de romp ging rechtdoor de grond in.

de romp zat 20cm diep in de grond, zo goed als geen schade maar de vleugel was dus voor de vuilbak.
Aangezien ik toen nog 0,0 bouwervaring had was mn eerste zelfbouwvleugel niet echt een succes. En zo heeft de Alpha V2 nooit goed meer gevlogen.

ondertussen is alles eruitgehaald en is bijna alles in de vuilbak verdwenen.

Maar wel mooie foto's

de Alpha V2 was mn 2de vlieger, alleen heb ik slechter ervaring met acrovliegen met deze kist.

na een paar vluchtje (en landingen in hoog gras) vloog mijn borer er nog eens mee. hij maakt een looping en liet de snelheid redelijk oplopen na de looping en trok die er nets iets te snel weer uit. Vleugel brak in 2 aan de bevestiging met de romp, en de romp ging rechtdoor de grond in.

de romp zat 20cm diep in de grond, zo goed als geen schade maar de vleugel was dus voor de vuilbak.
Aangezien ik toen nog 0,0 bouwervaring had was mn eerste zelfbouwvleugel niet echt een succes. En zo heeft de Alpha V2 nooit goed meer gevlogen.

ondertussen is alles eruitgehaald en is bijna alles in de vuilbak verdwenen.

Maar wel mooie foto's

tja, bij mij is hij 2 keer gecrashd:
- een keer is hij tegen een hooibaal gevlogen, toen kon mijn opa ,die aan het filmen was, nog net wegduiken.
- en deze
Q_Crash.JPG

Back