Aerofly met USB interface van XTR

hallo allemaal,

ik zit dus met de volgende vraag. waarom kan ik de usb interface die ik bij mijn reflex xtr pakket heb gekregen niet gebruiken met Aerofly pro?

is er een mogenlijk heid om het wel tot werken te krijgen?

nee, en nee

aerofly pro is wel prima aan de gang te krijgen met een interface kabel van 1 euro aan onderdelen.
zoek hier op het forum maar op "kabel voor XP"

eigenlijk???????????????? hoezo eigenlijk , wat weten jullie dat ik niet weet, vertel eens even??
wat heb ik gemist ? Je mag me ook een pb'tje sturen hoor!

Als je Reflex xtr hebt... waarom zou je dan nog in gods naam willen vliegen met aerofly pro???

Dus die zijn weer niet realistisch in xtr??

Gek dat ze heli's wel zo goed weten te benaderen, maar een vliegtuigje weer niet... :roll:

Het ziet er wel realistisch uit, maar de vliegbewegingen op het XTR scherm hebben maar weinig te maken met vliegen met echte modelvliegtuigen. Wat modelvliegtuig simulatoren betrefd is Aerofly pro veel beter geslaagd. Helaas zijn de heli's in Afpro weer knudde.

Hei Satoer, als je door een dolle hond gebeten ben , moet je dat niet in een forum laten merken, joh, moet je toch buiten die revf(gtvr)lex eens een andere sim proberen, als je zo'n knack aan kunt,tenminste......
kennis is weten van de vork EN de steel....
(Socrates)

euhhh... gezien je leeftijd zal dit vast geen turbotaal zijn.... maar wat wel..
confused(1).gif

Je kan natuurlijk ook zelf een kabeltje maken, heb ik eergisteren/gisteren ook gedaan, werkt prima met FMS, Picofly (aerofly?) en Realflight :D
Jammer dat je voor Reflex dan weer een dongle nodig hebt, maarja Realflight is ook best goed :roll:

Ik heb dus deze interface kabel gemaakt, lekker eenvoudig maar met wat zoekwerkt kun je het vast een stuk ingewikkelder krijgen als je wilt :P

Back