Aerofly Professional Deluxe

Hoi een ieder.

Hier wéér zo'n "newbee" :D

Hey ik ga ook beginnen met model vliegen. Bij ons in de buurt (Heiloo) is een club en daar ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn om lid te worden en les te krijgen. Ik wil beginnen met een electro model en heb de Cessna 182 besteld (Model 2007 met Lipo etc en op 35 Mhz).

Om thuis een beetje te kunnen oefenen en heb ik van E Sky een USB Controller gekocht en ik heb het simulatie programma Aerofly Professional Deluxe draaien. Is dit slim om hier mee te gaan oefenen? Of ga ik mezelf verkeerde dingen aanleren. De besturing etc. staat geheel ingesteld als het model waarmee ik straks ga vliegen.

p.s. Is er iemand die voor bovengenoemde simulator ook het model Cessna 182 heeft? Heb even gezocht. Heb hem wel voor FMS maar dat programma vind ik wat minder.

Thanks iedereen.

Greetings Dr_DeJe :evil:

hallo .

Als je AFPD wilt besturen, heb je een zender met leerling-leeraar plug nodig, maar die heb je ook in alle prijzen. die ander controler kun je met een y kabel gebruiken als tweede besturing gebruiken , dat is eigenlijk een joystick. dus houden dat ding. vliegtuigen kun je bij div websites laden, bijv.
www.rc-sim.de

Dus laat je hersens kraken en ga uitvinden, er is zat, ook jouw Cessna ,
sucses !!

Back