Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je had beter de zoekfunctie even gebruikt, er zijn al tientallen zoniet honderden geweest met deze vraag.
Het antwoord is: je moet een dongle of een Aerofly dummy-zender hebben, die wordt door de software herkent als kopieerbeveiliging. En die kan je alleen verkrijgen bij een legale versie van Aerofly.
Oh ja, posten over illegale software wordt hier niet gewaardeerd ...
Je weet wel, die zelfde cdtjes waar op je illegale windows staat, en de rest van de dvds en software, en mp3.
Dus een kopie... ipv het origineel... Of was dit en antword op de vraag
en heb je wel het origineel, kan je mooi naar de SUPPORT afdeling van earofly. Die zijn erg kien op betalende klanten, en helpen je graag!
Met een beetje goede sim , voorkom je veel meer schade aan je echte vliegtuig , dan dat de sim kost.
Ofwel een waardevolle investering!!!
ik gebruik de aerofly prof ook met een standaard zender van Esky, heb ook heel wat problemen doorstaan voordat het werkte. het enige probleem was dat de joystick onder vista niet goed ingesteld stond en dusdanig niet herkend werd.
dus probeer eerst via configuratiescherm, onder spelbesturingen, eerst zonder dat aerofly opgestart is, de zender de verbinden en te calibreren. ik heb het ook op deze manier gedaan en het werkt perfect!
inderdaad, het gaat zeker niet zonder slag of stoot. maar ik heb geen dongle en ben lang bezig geweest voordat het werkte. maar allereerst moet vista de zender herkennen. (en uiteraard het programma moet werken) kan je het programma wel opstarten en voor "fly"kiezen?