Aerofly proffesional deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg de volgende melding als ik het programma wil opstarten:

Aerofly Proffesional is unable to locate de usb interface. Please plug-in de interface cable into a free USB port.

Ik heb Windows Vista.

Wie weet de oplossing?

Groeten

Hallo Willus,

welkom op het forum, gelijk een goede raad ;)

Je had beter de zoekfunctie even gebruikt, er zijn al tientallen zoniet honderden geweest met deze vraag.

Het antwoord is: je moet een dongle of een Aerofly dummy-zender hebben, die wordt door de software herkent als kopieerbeveiliging. En die kan je alleen verkrijgen bij een legale versie van Aerofly.

Oh ja, posten over illegale software wordt hier niet gewaardeerd ...

Veel succes !

Grtz,
Menno

illegale versie?

Tim

EDIT: oeps, Menno was me net voor!

Laatst bewerkt door een moderator:
Je weet wel, die zelfde cdtjes waar op je illegale windows staat, en de rest van de dvds en software, en mp3.

Dus een kopie... ipv het origineel... Of was dit en antword op de vraag ;)
en heb je wel het origineel, kan je mooi naar de SUPPORT afdeling van earofly. Die zijn erg kien op betalende klanten, en helpen je graag!

Met een beetje goede sim , voorkom je veel meer schade aan je echte vliegtuig , dan dat de sim kost.
Ofwel een waardevolle investering!!!

Laatst bewerkt:
Meteen weer het belerende vingertje over illegale software...
Zeker ook geen ipod of mp3 speler in de auto, op vakantie, naar het veld.

Volgens mij heeft de beste man een probleem mbt vista en de usb dongle...
En dat is eigenlijk weer een vista probleem.

Probeer de dongle eens in een andere usb poort. Eventueel via hardware naar nieuwe apparaten zoeken.

Ik weet niet of je bij aerofly ook de zender moet aanzetten die aan de dongle hangt.
Met een "echte" zender kiezen voor ppm.

Succes!

ik gebruik de aerofly prof ook met een standaard zender van Esky, heb ook heel wat problemen doorstaan voordat het werkte. het enige probleem was dat de joystick onder vista niet goed ingesteld stond en dusdanig niet herkend werd.
dus probeer eerst via configuratiescherm, onder spelbesturingen, eerst zonder dat aerofly opgestart is, de zender de verbinden en te calibreren. ik heb het ook op deze manier gedaan en het werkt perfect!

succes!

Laatst bewerkt:
Hoi,

maar nu de hamvraag: heb je een dongle ???
Zoals ik al eerder schreef, zonder dongle werkt Aerofly niet.

Mocht je wel een dongle hebben, dan zal de Esky kunnen werken, maar dit gaat niet geheel zonder slag of stoot :(

Google maar eens ...

Grtz,
Menno

inderdaad, het gaat zeker niet zonder slag of stoot. maar ik heb geen dongle en ben lang bezig geweest voordat het werkte. maar allereerst moet vista de zender herkennen. (en uiteraard het programma moet werken) kan je het programma wel opstarten en voor "fly"kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back