aerohawk of hummingbird

• Topicstarter Topicstarter taz3d
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

taz3d

Guest
Bij mij is het heli virus echt losgebroken, vorige week de nikko skywatcher gekocht maarja dat is niet echt iets om lekker mee te kunnen vliegen natuurlijk al lukt het me aardig om hem even in de lucht te houden.
Nu wil ik dus beginnen met een micro heli maar zit zwaar te twijfelen tussen de hummingbird en aerohawk.
De earohawk is er als complete set bij hobbydeals.nl maar ik heb zo mijn twijfels over de zender die erbij zit, is een een 27mhz zender en hoe ver kan je vliegen met zo'n zendertje ?

Graag jullie advies :)

er heerst een virus op het forum :help: :lol:
kijk eens bij zoeken en dan micro heli of iets in die trand dan weet je welke heli je moet kiezen want het staat er zeker ergens in.

schaamteloos plak ik hier nogmaals de info uit dat ander draadje, hetzelfe gaat namelijk nog steeds op.

micro hely beginner
heli voor beginners
beginners heli

er zit een bepaald patroon in deze posts :wink:

ok welke dan onder andere wel ??
hummingbird elite FP besteld
beginners indoor electro heli

verder zal iedere search voor "micro" "hummingbird" of "picollo" een enorme bult leesvoer opleveren, onder andere over de voors en tegens al beginners heli, de crash bestendigheid, kosten en afstelling, wat wil een mens nog meer.

om de info centraal in die draden te houden, je vragen proberen ook svp daar te plaatsen.

veel leesplezier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back