Aeronaut Rafale met 2x 90mm

Afgelopen week heb ik mijn Aeronaut Rafale een nieuw kleurtje gegeven, omdat ik compleet blauw toch niet zo geslaagd vond. Setup is nog steeds 2x 90mm JePe Spiderfan (3W) op 6s 4900 (25C), dat trekt 80 ampere en goed voor 1,8KW. :D

Hij vliegt super, het 2x JePe Spiderfan geluid klinkt super en nu is de kleurstelling dan ook eindelijk zoals het hoort! :p

Rafale_Emile_repainted1_small.jpg

Rafale_Emile_repainted2_small.jpg

Ik moet nu alleen nog wat mooie decals (Rafale etc) maken en erop plakken.

Grtz,
Emile :zon:

Ik moet nu alleen nog wat mooie decals (Rafale etc) maken en erop plakken.

Of GULF decals? :D Ik heb weinig verstand van EDF's, kom je draadje tegen via de homepage van het forum, maar wat een fraaaai ding is dit!

Is er in NL nog wel ruimte om zo'n raket voluit te laten gaan? Nah ja, da's een ander topic waarschijnlijk.

Succes er mee,
Hoi,
Arthur.

Rolt ie af en toe wat naar links in een looping? ;)

Hij vliegt super Emile, zal de volgende keer es een cameraatje meenemen.

areon zei:
Is er in NL nog wel ruimte om zo'n raket voluit te laten gaan?
Je kunt hem op ieder modelvliegveld vliegen, delta's zijn over het algemeen ERG goedmoedig en ZEER langzaam te landen.
Hij vliegt goed met 1,8KW, maar het is verre van een raket, daarvoor heb je minstens 4KW nodig. ;)

Rolt ie af en toe wat naar links in een looping? ;)
De uitslagen zijn ERG klein en dan is het lastig de uitslagen perfect te krijgen ... ofwel iedere vlucht de servoweg (éénzijdig) iets bijstellen totdat ie strak uit de looping komt. ;)
Verder is de hevelaansturing is nog niet optimaal, mag nog wel één of twéé gaatjes op het servo naar binnen toe en dan begint het afstellen weer opnieuw. :D

Grtz,
Emile :cool:

Back