Danny Mulders
verslagschrijvers
Ik heb zojuist bij jesse een half afgebouwde charter opgehaald, en ik ga hier laten zien hoe ik hem ga afbouwen.
in principe zou ik er een uur op moeten hebben rijden om hem op te halen, maar omdat we een aantal afslagen gemist hadden is het bijna 2 uur geworden
de kit heeft lang bij jesse zijn oom op het werk gelegen waar niemand er iets mee deed, daarna is het toestel naar jesse gegaan welke er ook niks mee deed, en nu heeft jesse hem aan mij gegeven 8) nog bedankt
degene die er aan is begonnen moet alleen wel een heel erge beginner geweest zijn 8O
de vleugel is zo krom als een hoepel, de romp is ook schuingetrokken, de motorsteunen zitten niet geheel goed en ga zo maar door...
ik ga dus eerst het toestel nakijken en de lijmnaden nalopen, en delen die krom zijn ga ik lossnijden en goed vastplakken....
ik heb zelf al een charter ARF en dit toestel gaat in dezelfde kleuren bespannen worden, met als verschil dat dit toestel een taildragger word
ook ga ik er rolroeren in bouwen.
foto's komen straks
in principe zou ik er een uur op moeten hebben rijden om hem op te halen, maar omdat we een aantal afslagen gemist hadden is het bijna 2 uur geworden

de kit heeft lang bij jesse zijn oom op het werk gelegen waar niemand er iets mee deed, daarna is het toestel naar jesse gegaan welke er ook niks mee deed, en nu heeft jesse hem aan mij gegeven 8) nog bedankt

degene die er aan is begonnen moet alleen wel een heel erge beginner geweest zijn 8O
de vleugel is zo krom als een hoepel, de romp is ook schuingetrokken, de motorsteunen zitten niet geheel goed en ga zo maar door...
ik ga dus eerst het toestel nakijken en de lijmnaden nalopen, en delen die krom zijn ga ik lossnijden en goed vastplakken....
ik heb zelf al een charter ARF en dit toestel gaat in dezelfde kleuren bespannen worden, met als verschil dat dit toestel een taildragger word

ook ga ik er rolroeren in bouwen.
foto's komen straks
