Afbouw S2G Minimoa 3,4m

Ik kan wat ruimte maken .ik heb een kast wat vol ligt met oud auto spul waar ik toch niks mee doe ....................

Vertel mij wat...heb een mooie 4m zwever op het oog maar ja waar moet die in vredesnaam liggen. Zolder is vol, Ronan zijn slaapkamer is vol, onze slaapkamer begint vol te raken. Mijn familieleden zullen wel niet ergens anders willen gaan slapen (lijkt me ook niet gezellig trouwens) en kisten weg doen gaat me slecht af :-)

Verhuisplannen?
Gaat weer ten koste van de hobby-financiën ;)

Naar nieuwe eigenaar

Mijn Minimoa is net opgehaald door Egbert, ze gaat verder vliegen bij Icarus. Ik denk dat we er nog wel wat van gaan zien bij de VGG-treffens :)
Egbert, veel plezier er mee.

Ik had nog een filmpje van de laatste keer dat we er mee gevlogen hebben.

Laatst bewerkt:
Jaaaaaa mooi! Wat denk je Arjan? Kan deze kist gesleept worden door een Mentor met een setup vergelijkbaar met die van Fotor?

Ja, dat denk ik wel. Het is een mooi langzame kist en ook niet erg zwaar (3400 gram). Met de Kadett van Hendrik ging het ook prima. Voorwaarde is wel dat de sleeppiloot netjes kan slepen en de zwever er goed achter blijft want anders zeil je alle kanten op denk ik.

Nouja, ik ben voorlopig toch nog flink aan het oefenen met easygliders en dergelijke goedkope kistjes. Maar het gaat er om dat het kan. Zal net aan zijn denk ik. En anders de biglift straks maar weer! :)

3400 gram zou met mijn Mentor marginaal zijn, dan moet het slepen echt heel netjes gaan, en dan nog zal het langzaam omhoog gaan.

Back