afbouw verslag lembeck extra 2,34

he bedankt Alex met die handleiding ben ik erg blij! nooit aan gedacht dat je deze ook op het net zou staan:oops:.

de verschillen van twee of drie blads propellor zal ik even opzoeken in de zoek functie.

grt robert

en nog iets aan gedaan?

Hey Kevin,

Helaas heb ik er nog weinig aan kunnen doen, deze dagen voor het eind van het jaar zijn voor mij altijd hele drukke dagen waar ik veel van mijn werken moet afmaken en opleveren! hoop er in het nieuwe jaar toch wel mee te kunnen beginnen.

grt robert

Hallo,

Ik ben een beetje aan het kijken naar de servo's die erin zouden moeten komen! maar ik weet eigenlijk niet wat voor servo's er geschikt zijn voor deze, iemand een idee???

grt robert

hoi Robert,

de servo's die ik heb is misschien wel wat. ik ben er zeer tevreden over.
ik weet niet of je hobbycity welveilig vind maar ze doen het super!

Kevin

hoi Robert,

de servo's die ik heb is misschien wel wat. ik ben er zeer tevreden over.
ik weet niet of je hobbycity welveilig vind maar ze doen het super!

Kevin

Hey Kevin,

Ik heb het niet zo op de servo's van HC! waarom kan ik eigenlijk niet onderbouwen maar heb hier al veel over gelezen, deze kist is er echt een die op mijn verlanglijstje stond dus hier mogen best wel degelijke servo's inkomen, dit wil niet meteen zeggen dat het servo's van € 100,00 p/s moeten zijn maar een goede middenklasser mag het wel worden! het probleem is enkeld dat ik tot nu toe eigenlijk alleen nog maar de standaard servo's heb gebruikt en dus niet weet welke servo's er nu geschikt zijn voor mijn extra????

grt robert

servo's

He Robert,
Kijk eens bij de Dymond servo's (9500).
Heb al meerdere malen iets gelezen op het forum over deze servo's.
Goed en niet duur.
De dymond 9500 is al voor 3 tientjes te vinden en volgens mij voldoende sterk voor de Lembeck. (alleen voor rudder wat meer power nodig denk ik)

Ps hoe gaat het met de Yak, leeft ie nog of.....
De mijne is vandaag voor 50% gesloopt tijdens ons indoor event, combat en depron geeft een leuk effect.

Gr Sas

He Robert,
Kijk eens bij de Dymond servo's (9500).
Heb al meerdere malen iets gelezen op het forum over deze servo's.
Goed en niet duur.
De dymond 9500 is al voor 3 tientjes te vinden en volgens mij voldoende sterk voor de Lembeck. (alleen voor rudder wat meer power nodig denk ik)

Ps hoe gaat het met de Yak, leeft ie nog of.....
De mijne is vandaag voor 50% gesloopt tijdens ons indoor event, combat en depron geeft een leuk effect.

Gr Sas

laatst getracht te vliegen maar de prop schoot er steeds af en toen die eindelijk vast zat brak de motor los!!
ik had de laatste tekeningen uitgeprint die jij gestuurd had maar dan wordt hij toch weer 4 cm kleiner!

grt robert

Back