kelte 29 mrt 2014 #1 Eindelijk is hij af! Mijn zelfgemaakte depron vliegtuig met fabrieksvleugel. (Kan ze zelf niet maken ) Nu maar hopen dat hij heel blijft Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
Eindelijk is hij af! Mijn zelfgemaakte depron vliegtuig met fabrieksvleugel. (Kan ze zelf niet maken ) Nu maar hopen dat hij heel blijft
kelte 6 jul 2014 #3 Wat is er Thijs? ---------------------------------------- RC wildhawk, RC hummer 1:6 snow plow
Samz11 7 jul 2014 #4 ben ook wel benieuwd, ook hoe hij zal vliegen! al gevlogen of wanner zal hij gaan vliegen?
kelte 7 jul 2014 #5 Ik heb er al mee gevlogen. Ging een beetje stuntelig. Heb een ander vliegtuig gekocht (€5,-), die wel goed deed. Heb daarmee leren vliegen. Nu bezig met een ander project (hummer) (zie andere berichten). We doen rustig aan ---------------------------------------- RC wildhawk, RC hummer 1:6 snow plow
Ik heb er al mee gevlogen. Ging een beetje stuntelig. Heb een ander vliegtuig gekocht (€5,-), die wel goed deed. Heb daarmee leren vliegen. Nu bezig met een ander project (hummer) (zie andere berichten). We doen rustig aan ---------------------------------------- RC wildhawk, RC hummer 1:6 snow plow