afmelden

Discussie in 'Helpdesk' gestart door Richard Branderhorst, 19 aug 2015.

  1. Richard Branderhorst

    Richard Branderhorst

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.107
    Locatie:
    Ederveen
    Ik gebruik twee wisselende identiteiten, ik moet af en toe wisselen. Heb flink moeten zoeken hoe ik dat wisselen kon doen, eindelijk gevonden dat dat op mijn eigen profiel pagina moet. Het heeft er ook mee te maken of ik permanent aangemeld ben of niet meen ik.
    Niettemin, het zou beter zijn als aanmelden/afmelden permanent in zicht zou zijn, rechtsboven op de hoofdpagina.
     
  2. Baggeraar

    Baggeraar

    Lid geworden:
    31 jan 2010
    Berichten:
    15.448
    Locatie:
    H&NF
    Volgens mij mag dat helemaal niet hier op dit forum.
    Moet je niet zeuren dat het lastig is ook. :D
     
  3. Richard Branderhorst

    Richard Branderhorst

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.107
    Locatie:
    Ederveen
    Ik gebruik deze voor privé zaken en voor mijn rol als KNVvL bestuurslid ook een. Beide namen staan gekoppeld aan mijn eigen naam. Hier zie je die onder mijn profiel foto en op mijn profiel gegevens, dat vindt je bij KNVvL terug in de handtekening. Ik doe dus niks geheimzinnigs of tegen de forum regels.
     
  4. bosreus

    bosreus

    Lid geworden:
    19 okt 2003
    Berichten:
    1.583
    Locatie:
    de Kempen
    Waar kan je de richtlijnen vinden van dit forum? Kan niets vinden. Dus je kan er ook niet naar handelen lijkt mij.

    Hans
     
  5. Baggeraar

    Baggeraar

    Lid geworden:
    31 jan 2010
    Berichten:
    15.448
    Locatie:
    H&NF
    dubbel account ??
     
  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.483
    Locatie:
    Sassenheim
    Voor iemand die al sinds 2003 op dit forun aanwezig is ga ik er vanuit dat dit je wel bekend is. Ik weet even niet of er een uitzondering is voor TS maar daar moeten we wel in duiken.

    Overigens gebruik ik 2 brouwsers om zaken gescheiden te houden. Nee, ik heb geen dubbel account maar een browser die op de achtergrond niet weet dat ik een actief FB account heb surft soms wel zo makkelijk.
     
  7. Richard Branderhorst

    Richard Branderhorst

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.107
    Locatie:
    Ederveen
    Het lijkt me duidelijk dat een dubbele account met ieder een eigen identiteit niet gewenst is, dat werkt misbruik in de hand.
    Ik gebruik gewoon steeds dezelfde basis identiteit(mijn eigen natuurlijk), maar met een ander account en hoofdzakelijk vanwege de handtekening en het profielplaatje. Een alternatief is steeds de handtekening te wissen.
    Stel dat over een tijdje iemand anders de functie van mij overneemt bij KNVvL, dan kan hij deze account gewoon overnemen, alleen zijn naam en email adres moeten dan veranderd worden.
    Overigens heb ik deze account ook zo van iemand anders over genomen.
     
  8. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.096
    De KVVvL heeft een account op het Modelbouwforum. De KNVvL is wel een rechtspersoon maar geen persoon met handen om een bericht te plaatsen. Een KNVvl functionaris (Richard) plaats die berichten. Als Richard zijn functie neerlegt of op een ledenvergadering niet herkozen wordt, dan gaat een andere functionaris namens de KNVvL berichten plaatsen.

    Daar is niets vreemds aan. Hetzelfde geldt voor verenigingen die hier een account hebben. De functionaris die namens de vereniging berichten plaatst, kan als privé-persoon ook een account hebben.

    Aanvulling: Richard was me net voor.
     
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
  9. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.074
    op de een of andere manier gebruik je de functie aangemeld blijven. dit uitschakelen en ook op je eigen pc kijken of die je niet direct aanmeld. bij mij staat dat standaard uitgeschakeld en alleen als ik iets te melden heb log ik in.
     
  10. Richard Branderhorst

    Richard Branderhorst

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.107
    Locatie:
    Ederveen
    Theo, klopt. Ik heb eerst gewerkt met iedere keer opnieuw inloggen, maar omdat ik veel meer privé post als voor de KNVvL heb ik op een gegeven moment het "ingelogd blijven" aangevinkt en toen had ik moeite het uitloggen te vinden. Dat zat idd verstopt in mijn profiel pagina.
     
  11. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.483
    Locatie:
    Sassenheim
    Of de bijbehorende cookie wissen.
     
  12. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Ja er is een uitzondering voor. Is bekend en toegestaan. Dus conclusies trekken zoals Harm doet is onnodig en sterk overbodig. Als je het niet weet, reageer dan ook niet.
     
  13. Baggeraar

    Baggeraar

    Lid geworden:
    31 jan 2010
    Berichten:
    15.448
    Locatie:
    H&NF
    Fijn dat je terug bent.
    Enig idee hoe het is met het terug zichtbaar maken van de foto's in de verslagen?
    Hoe lang gaat dat nog duren?
     
  14. PH-SVV

    PH-SVV

    Lid geworden:
    15 apr 2009
    Berichten:
    2.001
    Locatie:
    Ede
    Misschien mosterd na de maaltijd Richard, maar als IT-er denk ik in oplossingen.
    Als je 2 Browsers op je PC zet kan je op elk met een ander account inloggen.
    Dan moet je alleen even opletten welke browser je opent om iets te plaatsen.

    fluitje van 1 ct ;)
     
  15. Richard Branderhorst

    Richard Branderhorst

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.107
    Locatie:
    Ederveen
    Sander, heb het geprobeerd maar het lukt niet dat ze ieder een aparte inlog generen, Ik heb het ook geprobeerd met het maken van twee links naar de account pagina, maar dat werkt ook niet...
     
  16. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.483
    Locatie:
    Sassenheim
    Gebruik je ook echt 2 verschillende browsers of 2 browservensters van een dezelfde browser?

    Ik gebruik IE en Google Chrome en kan prima de zaken gescheiden houden
     
    PH-SVV vindt dit leuk.
  17. watdanook

    watdanook

    Lid geworden:
    4 sep 2015
    Berichten:
    44
    Locatie:
    ver weg
    Incognito/prive mode werkt ook goed, dan sta je ook nergens meer ingelogd.
     
  18. PH-SVV

    PH-SVV

    Lid geworden:
    15 apr 2009
    Berichten:
    2.001
    Locatie:
    Ede
    Het is precies zoals Roelof schrijft (en zoals ik het bedoeld had), neem Firefox en Chrome van mij part.
    Zo doe ik het ook met mail accounts, ik zou niet weten waarom dat hier niet goed zou werken.

    Het gaat er namelijk om dat de login gegevens gescheiden moeten worden, dan werkt het prima :)
     
  19. Richard Branderhorst

    Richard Branderhorst

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.107
    Locatie:
    Ederveen
    Ooops verkeerd gelezen, dezelfde browsers... nu ff chrome installeren dus.
     
  20. PH-SVV

    PH-SVV

    Lid geworden:
    15 apr 2009
    Berichten:
    2.001
    Locatie:
    Ede
    Hadsikidee, mooi hè zo'n forum ;)
     

Deel Deze Pagina