afplaktape

• Topicstarter Topicstarter Basch
  • Startdatum Startdatum
B

Basch

Guest
welke gebruiken jullie? Ik gebruik nu zelf gewoon tesa afplaktape wat je ook voor het huis gebruikt. Maar ik zoek wat fijners. Iets van hooguit 2 a3 mm breed.
Ienmand een merk en een verkooppunt in den haag?

welke gebruiken jullie? Ik gebruik nu zelf gewoon tesa afplaktape wat je ook voor het huis gebruikt. Maar ik zoek wat fijners. Iets van hooguit 2 a3 mm breed.
Ienmand een merk en een verkooppunt in den haag?
3M™ 471 'Blue Fine Line' Afplakband
Is te verkrijgen in 3,6,9,12 en 19 mm. Met de 3mm kun je makkelijk bochten maken. Nadeel is dat het peperduur is. Als de stroken die je nodig hebt niet te lang zijn kun je ook zelf smalle stroken snijden.

tieske

tieske zei:
3M™ 471 'Blue Fine Line' Afplakband
Is te verkrijgen in 3,6,9,12 en 19 mm. Met de 3mm kun je makkelijk bochten maken. Nadeel is dat het peperduur is. Als de stroken die je nodig hebt niet te lang zijn kun je ook zelf smalle stroken snijden.
Het voordeel is dat je wel meteen 50 meter krijgt, dus voorlopig zit je gesneden. Ik heb deze ook gebruikt dan de 6mm (11,50€ bij Arbrush Almere). Daar kan je ook nog makkelijk bochten mee maken.
Zie: Airbrush foto verslag: Logo 10 Canopy

Satoer, ik heb nooit de tape van Kip gebruikt en ik zie dat jij ervaring hebt met Kip en 3M. Merk jij enig verschil?

tieske

Tja de KIP heb ik om grote dingen af te plakken deze is 2,5 cm breed. De 3M dus voor lijntjes. Ik weet niet of KIP ook dun masking tape in hun product assortiment heeft zitten.
Beide prima tapes hoor. Alleen met kip kan je dus geen bochtjes maken.

Waar ik ook wel over te spreken ben is de Tamiya masking tape. Deze per meter wel een stuk duurder dan een rol kip tape.

Back