afscheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo zeg??!!
wat is dit nou???!!!!
ga je rottierood achterna??
san horen we je over een paar maanden wel weer,toch
even serieus,je blijft toch t forum wel volgen???
ik weet niet wat er voor gevallen is maar je laat je toch niet door een forum bericht je hele hobby/leven vergallen,kom op zeg,
kijk i reageer overal op,weet je waarschijnlijk wel,
maar het moet met een lach bekeken worden als ik wat meld,
dus denk er nog maar eens een slapeloze nachie overna,
dan horen we je uiteindelijke beslissing wel maandag,
ik zou het in ieder geval jammer vinden,meen ik serieus,
zoals waarschijnlijk meerdere hier op t truckers topikkie,
mvg markioo

seg fabi , doe nu geen domme dinge waar ge spijt van krijgt !!!
dit was helemaal de bedoeling ni he!!!

komaan kerel zand er over???

groeten steven

Hallo hier bij wil ik mededelen , door uitspraken , en allerlei
niet meer aanwezig tezijn op het forum ,

Als ook overweeg ik met mijn vrouw om te stoppen met de modelbouw trucks
dus gaan al mijn trucks op de verkoop.
Ik zal alleen nog verder lid blijven in de Nederlandse clubs , voor de steun
de rest kan me .......

Bedankt vrienden

Wat is dit nu, is er wat gebeurd op het forum. :confused: :confused: :confused:

Dat is jammer

je moet je niet gek laten maken door dingen die andere zeggen ;)
want stoppen en alles verkopen zou toch wel heel erg zonde zijn :(

sjonge stoppen ik moet er niet aan denken wat moet ik dan gaan doen:confused:

Fabi,

Ik ga nu uit ervaring spreken!
Begin maart 2008 heb ik een abrupt einde gemaakt aan deze hobby.Door de privesfeer hier in huis(ben nu even een open boek) had ik besloten om alles,maar dan ook alles in de verkoop te zetten.De gevolgen waren niet te overzien.Elke keer als er een 1/1 vrachtwagen voorbij reed,begon het toch weer te kriebelen.Maar in mijn geval ging m'n huwelijk voor de hobby.
Met alles verkopen bedoel ik bijna alles.Ik hield alleen de racetrailer en de Brink's geldwagen thuis.Verders is alles verkocht,tot aan de moertjes aan toe.
Ik zei tegen mijn vrouw dat ik hier spijt van ging krijgen,maar nogmaals,m'n huwelijk is heilig.Logisch!!!!!
De reacties hier op het forum,pffffffffffff,daar kreeg ik bijna echt tranen van in m'n ogen!!!Dat was gewoon erg emotioneel om aan te zien.Het klinkt gek,maar als je zo begaan met een passie,dan zat het dus diep.En niet alleen de trucks,maar ook de jongens op het forum deden me gewoon wat.Als een soort familie.Je deelt een hoop ideeen met elkaar,sommige komen zelfs bij elkaar thuis om elkaar te helpen en dan heb ik het nog niet eens over de meetings!!!!!Denk jij ook even terug aan Zwolle?????Ik hoor Arie,onze voorzitter nog zeggen: "Fabi die wordt lid,want die gozer is er helemaal wauws van."
En dat ben jij ook.Wij hebben ook met elkaar zitten praten,en heb jou toen verteld dat ik er ook mee gestopt was.

De maand september 2008 kreeg ik het niet voor elkaar om niet op het forum te reageren,niet op vrachtwagens te letten,niet de geldwagen pakken en een rondje te rijden!!!
Ik heb een goed gesprek gehad hier thuis,en heb mijn 'werkzaamheden' anders ingedeeld.
Ik bouw GEEN bestaande modellen meer,want dat deed toen mij de das om.Ik was er veeeeeel te veeeeeel mee bezig.
Nu ga ik jou niet verplichten om te zeggen wat de reden is,maar denk er nou goed over na.
Vanmiddag heb ik er een Mercedes bijgekocht.Samen in overleg.

Jij gaat hier spijt van krijgen,net als ik.Ik deed alles weg in een opwelling en dat was eigenlijk geen goed idee.
Leg de boel in een krat,kist of weet ik veel wat,en berg het op.Kijk het even niet aan,maar laat het liggen,net zolang tot dat je denkt,ik ga weer een kleine doorstart maken.

Ik kreeg in september 2008 zoveel leuke reacties naar m'n hoofd geslingerd,ook dat was weer een beetje emotioneel.
Een ieder is uniek in het bouwen van zijn/haar modellen.Zo ook jij.Jij maakt van 'speelgoed' een Mack kiepwagen.Een heel apart model,wat iedereen juist waardeert.

Ook geen rare uitspattingen doen naar andere.Ik heb ook een keertje een rare reactie gekregn,en andere,waar onder Piet,ketste dat balletje weer terug.Zo lossen we samen eventuele problemen op hier op het forum.

Nogmaals Fabi,ik heb je gesproken en gezien in Zwolle,en jij lijkt me nou niet eentje die het bijltje erbij neer gooit.

Zint eer gij begint.

Groetjes Marcel (een doorstarter)

Fabi, ik denk dat je DOOR mensen je hobby laat verpesten.
Dit begrijp ik uit je verhaal ( en uit het te koop gedeelte ).

Zo ben ik ook weggegaan bij een ''club/forum'' en ben gewoon met ''die'' hobby voor me zelf vedergegaan, want je maakt geen dingen voor het forum.
Een forum is wel erg handig om de tips op te nemen, ook als je een probleem hebt laat je het probleem zien.

Ik kan het begrijpen dat je er niets meer mee te maken wilt hebben ( heb ik met een ander forum / modelbouwsoort ook ).

Dit doe ik nu lekker zonder forum.

Ik wens je in iedergeval succes toe en laat op zijn minst een schroefje en een band op je bureau liggen ;)

Rotierood,

bedankt ,..........ja,,,, watje zegt klopt helemaal ,
maar geen nood ik zal jullie raad wel op volgen en door gaan met modelbouw
maar even zonder dit forum en in gesloten kringen , lijkt mij een wijze beslissing.
gelieve geen PB meer te sturen , je kan gewoon e-mailen

ene niet vergeten jullie zien me toch op 10 januari.

Laatst bewerkt:
quit ?

Hoi Fabi ,

Je zou het forum natuurlijk ook kunnen volgen en via een persoonlijk bericht reageren op de diverse berichten en contact houden .
Je laat je toch niet het plezier vergallen door reakties van anderen ??
(Ik neem aan dat dat de reden is ? )

succes verder !

groeten Jans

Hallo allemaal,

Wat is er nou precies misgegaan ???

Dit kan toch niet waar zijn dat Fabiaan gaat stoppen door bepaalde opmerkingen op dit forum ??
Dit mag beslist niet !!!
Ik betreur ten zeerste dat wij hierdoor een Belgische vriend moeten gaan missen, want ik heb Fabiaan persoonlijk ontmoet in Zwolle en heb hem als een zeer vriendelijke aardige man ervaren, die helemaal gek is van deze hobby, die mag er toch niet mee stoppen !!!
Hij heeft hele mooie modellen gebouwd, het zou zonde zijn als dit allemaal verloren gaat !!!

Een persoonlijk oproep aan Fabiaan :

Fabiaan, ik hoop dat je je nog wil bedenken en je toch gewoon lid blijft van dit forum, of in ieder geval nog actief blijft in de Modelbouwwereld.
Neem geen overhaaste beslissing, want hier krijg je vroeg of laat spijt van !!!

Eenmaal besmet met dt virus, dan kom je er nooit meer van af !!!

Aach...soms moet een mens ergens de brui aan geven. Dan weet je in ieder geval hoe dat voelt.
Zolang je er een ander geen kwaad mee doet moet je gewoon je hart volgen.

Stef

Rotierood,

bedankt ,..........ja,,,, watje zegt klopt helemaal ,
maar geen nood ik zal jullie raad wel op volgen en door gaan met modelbouw
maar even zonder dit forum en in gesloten kringen , lijkt mij een wijze beslissing.
gelieve geen PB meer te sturen , je kan gewoon e-mailen

ene niet vergeten jullie zien me toch op 10 januari.

Hoi Fabi,

het doet me plezier te lezen dat je de handdoek niet in de ring gooit. :)

Denk dat het geen Marcel weer gaf een feit is, eens met het RC truckvirus besmet, altijd met het RC truckvirus besmet.

Als laatste opmerking, bouw truck's voor je zelf met de passie die je tot nu toe hebt laten zien.
Ik heb je werk gezien en dat straalt een hoop passie voor je hobby uit. ;)
Laat je niet gek maken door andere en koester je werk, wees er trots op, want dat mag je zeker zijn en beleef er zelf het plezier van.

Hoop je door mij gewaardeerde mening en bijdrage binnen niet al te lange tijd weer hier in de topic's te lezen.

Hoi Fabi,

Denk dat het geen Marcel weer gaf een feit is, eens met het RC truckvirus besmet, altijd met het RC truckvirus besmet.

helaas zijn er idd hier geen pilletjes voor:D

Kom op, blijf doorgaan met de hobby.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Fabi,

Ik ken je niet natuurlijk maar wil wel 1 ding kwijt ik heb met mijn kwade kop in denk ik 1994 2 wedico trekkers en een stuk of 5 zelfgemaakte opleggers verkocht waaronder een vind ik zelf erg mooie kiepoplegger en toen ik weer afgekoeld was spijt en nog eens spijt.
Wil alleen maar zeggen wat de rest ook zegt denk er erg goed overna.

Wou ik toch even kwijt.....................Nico.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back