Fabi,
Ik ga nu uit ervaring spreken!
Begin maart 2008 heb ik een abrupt einde gemaakt aan deze hobby.Door de privesfeer hier in huis(ben nu even een open boek) had ik besloten om alles,maar dan ook alles in de verkoop te zetten.De gevolgen waren niet te overzien.Elke keer als er een 1/1 vrachtwagen voorbij reed,begon het toch weer te kriebelen.Maar in mijn geval ging m'n huwelijk voor de hobby.
Met alles verkopen bedoel ik bijna alles.Ik hield alleen de racetrailer en de Brink's geldwagen thuis.Verders is alles verkocht,tot aan de moertjes aan toe.
Ik zei tegen mijn vrouw dat ik hier spijt van ging krijgen,maar nogmaals,m'n huwelijk is heilig.Logisch!!!!!
De reacties hier op het forum,pffffffffffff,daar kreeg ik bijna echt tranen van in m'n ogen!!!Dat was gewoon erg emotioneel om aan te zien.Het klinkt gek,maar als je zo begaan met een passie,dan zat het dus diep.En niet alleen de trucks,maar ook de jongens op het forum deden me gewoon wat.Als een soort familie.Je deelt een hoop ideeen met elkaar,sommige komen zelfs bij elkaar thuis om elkaar te helpen en dan heb ik het nog niet eens over de meetings!!!!!Denk jij ook even terug aan Zwolle?????Ik hoor Arie,onze voorzitter nog zeggen: "Fabi die wordt lid,want die gozer is er helemaal wauws van."
En dat ben jij ook.Wij hebben ook met elkaar zitten praten,en heb jou toen verteld dat ik er ook mee gestopt was.
De maand september 2008 kreeg ik het niet voor elkaar om niet op het forum te reageren,niet op vrachtwagens te letten,niet de geldwagen pakken en een rondje te rijden!!!
Ik heb een goed gesprek gehad hier thuis,en heb mijn 'werkzaamheden' anders ingedeeld.
Ik bouw GEEN bestaande modellen meer,want dat deed toen mij de das om.Ik was er veeeeeel te veeeeeel mee bezig.
Nu ga ik jou niet verplichten om te zeggen wat de reden is,maar denk er nou goed over na.
Vanmiddag heb ik er een Mercedes bijgekocht.Samen in overleg.
Jij gaat hier spijt van krijgen,net als ik.Ik deed alles weg in een opwelling en dat was eigenlijk geen goed idee.
Leg de boel in een krat,kist of weet ik veel wat,en berg het op.Kijk het even niet aan,maar laat het liggen,net zolang tot dat je denkt,ik ga weer een kleine doorstart maken.
Ik kreeg in september 2008 zoveel leuke reacties naar m'n hoofd geslingerd,ook dat was weer een beetje emotioneel.
Een ieder is uniek in het bouwen van zijn/haar modellen.Zo ook jij.Jij maakt van 'speelgoed' een Mack kiepwagen.Een heel apart model,wat iedereen juist waardeert.
Ook geen rare uitspattingen doen naar andere.Ik heb ook een keertje een rare reactie gekregn,en andere,waar onder Piet,ketste dat balletje weer terug.Zo lossen we samen eventuele problemen op hier op het forum.
Nogmaals Fabi,ik heb je gesproken en gezien in Zwolle,en jij lijkt me nou niet eentje die het bijltje erbij neer gooit.
Zint eer gij begint.
Groetjes Marcel (een doorstarter)