Afstellen Belt CP

• Topicstarter Topicstarter Robin CP-Belt
  • Startdatum Startdatum
R

Robin CP-Belt

Guest
Hey hallo,

Ik zal me ff voorstellen.Ik ben Robin.32 jaar jong en woonzaam in Grave.
Bij Nijmegen zeg maar.Ik werk zelf als Technicus.Dat ik wel handig aangezien ik veel moet sleutelen aan mijn Belt.
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand in de buurt met ervaring in het heli vliegen,En dit vooral om mijn Belt Cp af te kunnen stellen.
Ik blijf een beetje met het probleem zitten dat hij naar een kant blijft draaien.Aangezien ik al wat stukken heb gemaakt ben ik nu extreem voorzichtig.Welke mail blades kunnen meer hebben?Hout of Carbon?

Groeten

Beide kunnen niks hebben. Hout is gewoon goedkoper en dus makkelijker als je nog aan het leren bent om de crashkosten laag te houden. Tevens is het zwaarder waardoor het wat stabieler vliegt (maar wel meer stroom vreet omdat je motor harder werkt). Carbon is lichter, sneller en duurder.
Beide bladen kun je in de regel afschrijven als ze ook maar iets raken omdat ze bij beschadigingen uit balans zijn.

Hoe blijft hij een kant opdraaien? Draait hij om zijn verticale as, lengte as of breedte as (heli van achteren, over de staart naar de voorkant, gezien).

De E-sky CP modellen zijn in de regel op zn zachts gezegt geen optimale starters. Het is misschien goedkoop maar erg lastig om stabiel te krijgen en aangezien de crashkosten snel oplopen door de vele problemen kun je beter de belt verkopen en overstappen op een Trex 450 (cloon), een minititan of iets anders in die trant.
Hiervan kun je de plastic versies ook makkelijk naar aluminium versies veranderen en betere electronica invoeren.

Je kunt aan de Belt-CP veel sleutelen, maar het blijft (helaas) een Belt-CP ;)

Back