afstellen sky ace van nikko

• Topicstarter Topicstarter mike20
  • Startdatum Startdatum
M

mike20

Guest
hoi hoi allemaal ik heb een paar vraagjes.

ik heb gister een helicopter gekocht van nikko de sky ace.

alls netjes uit de doos gehaalt opgeladen dvd onder tussen gekeken en wat dingen op geschreven wat handig zou zijn.

nou eerst maar even achter huis kijken of ik hem wel verticaal om hoog kan krijgen.

nou ik ben de helemiddag bezig geweest maar krijg hem niet verticaal omhoog :(

ik weet niet wat ik fout doe maar geef eerst iets gas dan begint alles te draaien incl helecopter zelf :)

als ik dan iets meer gas geef wil die omhoog gaan maar duikt direct naar voren toe dus niet verticaal omhoog.

heb al wat met dat wieletje gespeelt om hem naar voren of achteren te laten vliegen maar kom er niet echt uit helaas.

als je dan de film op dvd zo kijk kan die vrouw het als een makkie haha maar er stond ook in boekje dat het enige tijd zou duren om het onder de knie te krijgen maar goed als ik uit de afstelling niet eens kan komen :)

oja er zit een servo in die is voor links en rechts kunnen gan maar het is zo als ik naar links stuur gaat die servo wel maar de andere kan niet of klopt dat wel?

weten jullie misschien nig tips ideeen enz

alvast bedankt groetjes mike

Ben bang voor je van niet, meestal neemt iemand een esky v3 of iets in die richting, internet al helemaal uitgepluist, en ook de boekjes die erbij zaten? Succes zal ook nog wel eens op internet kijken. Zelf zou ik je niet kunnen helpen helaas heb zoon sky ace nog nooit gezien alleen keertje op marktplaats.

Als je op youtube kijkt zie je ook dat hij erg om zijn as draait, mischien moet he contact opnemen met degene die je de helikopter heeft verkocht. Succes ermee.

Robin

Hey Mike,

zoek eens op Nikko Skywatcher hier op het forum. Er is héél veel over geschreven.
Zolang hij nog héél is, zou ik hem terugbrengen, naar behoren vliegen zal deze helikopter NOOIT!

Toch zeker succes gewenst, greetz van Aldert

Mischien krijg je je geld trug als ik het goed heb zijn ze 100 euro daar heb je ook een esky lama v3 voor met simulator kabel,simulator, extra setje rotorbladen en 2 lipo accu's. Heb hem zelf ook en je hebt er een hoop lol mee. Die van mij draait ook een beejte om zijn as maar dat is met de zender alleen al redelijk goed te verhelpen.

succes ermee en hoor graag hoe het af gaat lopen.

Back