afstellen trex-450 den haag

Beste leden,

morgen ben ik van plan om een occasion t-rex 450 sport aan te schaffen. al gebouwd en al. het enige is dat ik mijn Futaba T6EX 2.4GHZ fasst zenderset moet afstellen op het model.

zijn er mensen in de omgeving den haag die mij daarmee willen helpen? ben er zelf nog niet zo handig in namelijk...

bedankt!

Ik ben zoiezo geen voorstander van 2e hands. Beter dat je hem zelf leert bouwen. Zoiezo helemaal uit elkaar halen en alles loctiten. Dan alles afstellen. Klinkt moeilijker dan het is...

En je weet na een crash gelijk wat je moet doen.

Opzich hoeft er niks mis te zijn met 2ehands, maar Willow heeft zeker een goed punt. Ik heb zelf mijn Trex600 2ehands gekocht, en daar heb ik achteraf toch wel spijt van.
Ondanks dat hij perfect en volkomen probleemloos vliegt, heb ik nu niet de bouw-ervaring die nodig wanneer ik zou crashen, of wanneer ik er betere onderdelen op zou willen zetten.

Dus mocht je het financiëel echt niet redden om een nieuwe te kopen, blijf dan bij de 2ehands, maar wanneer er ook maar een kleine kans is op een nieuwe, ga er dan voor!
Overigens staat er genoeg informatie over de afstelling in de handleiding, mocht die er niet bij zitten kan je em altijd downloaden van de Align website. Ook heeft helifreak heel veel superhandige video's over het bouwen en afstellen van de bekendste helikopters, waaronder dacht ik ook de Trex450.

Veel succes!

Alleen kopen als hij goed voorgevlogen is!!!
EN een ervaren iemand meenemen die er met deskundig oog naar kijkt. Ga er van uit dat de heli minstens 1 keer gecrasht is. Als de heli goed vliegt, hoe lang dan? Hoe staan de accu packs er voor? Lullig als je meteen nieuwe packs moet kopen.
Met een 2e hands heli koop je een behoorlijk risico, de prijs moet dienovereenkomstig zijn.

Back