Hallo Allemaal.
Dit is mijn 1e brushless en ik heb een vraag over de afstelling.
Eigenlijk zou die bestaan uit zender aan en netraal en dan accu aansluiten. Na de piepjes controleren of vooruit en schteruit klopt en dat doet het nu. (met wielen los)
Bij een rijtestje door de kamer merkte ik dat bij het wegrijden de motor schijnt te rammelen. Alsof de tandwielen heen en weer slaan in de speling. Hij maakt dat geluid en de auto komt niet weg. Wat meer gas en hij rijdt. Dan in de remmen maar hij lijkt niet (zichtbaar) te remmen??
Als ik hen achetruit hou ben ik gewend dat hij na een korte pauze achteruit rijdt. Hier niet. Ik moet opnieuw acheruit gas geven en als ik dat voorzichtig zoe dan rammelt het weer.
Iets meer gas en het werkt wel.
Wat is dat??
Verder lijkt het bij een korte stoot gas (sprintje) alsof ik soms een rate hoor even.
Zijn dit tandwielen die over elkaar slippen?? Teveel vermogen??
Wie weet er meer over??
Groeten
Arie
Dit is mijn 1e brushless en ik heb een vraag over de afstelling.
Eigenlijk zou die bestaan uit zender aan en netraal en dan accu aansluiten. Na de piepjes controleren of vooruit en schteruit klopt en dat doet het nu. (met wielen los)
Bij een rijtestje door de kamer merkte ik dat bij het wegrijden de motor schijnt te rammelen. Alsof de tandwielen heen en weer slaan in de speling. Hij maakt dat geluid en de auto komt niet weg. Wat meer gas en hij rijdt. Dan in de remmen maar hij lijkt niet (zichtbaar) te remmen??
Als ik hen achetruit hou ben ik gewend dat hij na een korte pauze achteruit rijdt. Hier niet. Ik moet opnieuw acheruit gas geven en als ik dat voorzichtig zoe dan rammelt het weer.
Iets meer gas en het werkt wel.
Wat is dat??
Verder lijkt het bij een korte stoot gas (sprintje) alsof ik soms een rate hoor even.
Zijn dit tandwielen die over elkaar slippen?? Teveel vermogen??
Wie weet er meer over??
Groeten
Arie