Afstelling camber buggy door verlies dogbone

Hallo allemaal

Ik had een vraag in verband met de camber instellingen van mijn Hpi pulse 4,5. Ik heb deze negatief gezet maar hoeveel graden mag dit max zijn?

Door de winkel is mij aangewezen de camver negatief te zeggen om dat ik veel mijn dogbone verlies achteraan.

Mijn vraag was nu hoeveel ik dit max mag zetten? Ik heb vandaag gereden en ben ze terug verloren. Nu staat mijn camber 5 mm negatief (gemeten met een geodriehoek en een schuifmaat).

Alvast bedankt

Vreemd dat je met extreem veel camber je probleem wilt oplossen.

Heb je wel de juiste as? volgens de manual moet die van pin tot pin 88mm zijn.
http://hpiracing.world/assets/documents/instruction_manuals/101853-pulse-glb-m-v1.pdf

pag40

Ik heb nog even geken of er opvulling nodig is in de outdrives maar dat is niet aangegeven. Soms wordt er een O-ring in de outdrives gelegd zodat de dogbone minder heen en weer kan schuiven.
Ik heb gekeken en ik heb 1 van 88 cm. De winkel heeft me gezegd da schokdemper 1 hoger te zetten en de camber negatief te zetten

Welke winkel ga jij zeg... Camber instelling veranderen en schokdemper verzetten om geen dogbones te verliezen??Vreemde kennis van zaken als je het mij vraagt... Zoals eerder gezegd, rubberen O ringetjes gebruiken.

Back