afstelling

• Topicstarter Topicstarter Andries
  • Startdatum Startdatum
A

Andries

Guest
Ik heb een vraag,
als ik aan het rijden ben dan wijkt ie af naar rechts ( vanaf achter ) heeft iemand misschien eenig idee hoe dat komt en hoe ik het kan verhelpen.

andries

met dat klijne pinnetje naast je stuur stick, of als het heel veel is moet je het ff op de servo bijstellen

ja dat heb ik gedaan allebei al.
maar het lijkt wel of de wielen scheef op de assen staan

als je accu's leeg zijn kan het wel is dat de servo niet meer naar zijn nul gaat, en dus scheef gaat. en ookal zou je wielen scheef op de assen staan kan je dit nog steeds oplossen door het bij te stellen op de servo...

veel suc6 ermee, en meld het ff wanneer het opgelost is!

laterss thomas

als de volledige auto naar rechts stuurt kan het ook aan de vering liggen, kijk eens na of er nog olie in zit, als er in een vd dempers geen olie of minder olie zit dan kan hij wel eens scheef trekken.

Als de wielen vanachter naar binnen of naar buiten staan, dan heb je een probleem vrees ik.Voor kun je die toe in en out instellen, maar vanachter niet :?

waar zit je afwijking dan? ik denk aan de voorkant omdat achter meestal een vaste instelling van 0-3 graden toespoor staat, dit is normaal

de voorkant is een ander verhaal, je kunt je toespoor dan verstellen zodat je wielen van bovenaf niet gelijk staan aan het chassis, maar naar binnen wijzen, je hebt kans dat 1 van de 2 stuurstangen (daarmee kun je meestal de lengte van aanpassen) iets langer/korter is dan de ander zodat een wiel verder naar binnen wijst.

je kan dit controleren door de lengte van de stuurstangen te meten van ball cup naar ball cup (deze moeten van beide stuurstangen gelijk zijn)

zit aan de voorkant. als de auto op me afkomt dan trekt ie naar links . vanaf achter de auto naar rechts. het is niet extreem erg maar je ziet het wel. kga maar es kijken wat jullie allemaal gezegd hebben en dat maar is proberen

de auto is nog geen half jaar oud en is hooguit 15 keer mee gereden.
het was al zo toen ik hem inreed maar kon het probleem toen niet vinden

Bij mijn hpi wijkt hij ook een beetje af maar dat komt denk ik gewoon door de standaard goedkoope zender die is niet zo heel precies.

Back