afterburner led vorm

flugmodellbau.de is overgegaan in airfighter.eu.
Onlangs nog afterburner leds besteld voor een Flash, zeer goede afhandeling, op 4 dagen geleverd.

Groeten, Bart.

Heb hier nog een schema liggen voor een afterburnerring. De led's kosten € 0,10 per stuk. Hier heb je 2 afterburnerringen met 39 led's en de electronica voor € 40,00. Heb het helaas niet meer digitaal. De led's komen van www.impolux.de (leuchtdiode gelb/orange 13000 mcd).

Hallo,
Ik wil een afterburner ring of iets dergelijks onder mijn quadrocoptere hangen en bij het opstijgen/gas geven flink op laten lichten. In het donker is succes verzekerd, zeker in combinatie met de andere verlichting. Wie weet waar ze te koop zijn. ( goedkoper dan bovenstaand adres) of heeft iemand bouwtips of schema's etc. Wat zijn de meest geschikte kleuren?

Onder mijn andere quadrocopter zouden mooi 2 rocket jet motor pods kunnen komen.

Kan zo' led ring of ander pakketje led's rechtstreeks uit een miniregelaar gevoed worden??

Alvast bedankt,
Groeten
Arie

Kan je niet gewoon zo'n strip felle orange jets in een circel gebruiken? Dan heb je voor een paar euro een meter led's (60 stuks).

LED-S-YE.jpg

Hoi Tandango,

Inderdaad, die zag ik bij Rctechnics net toen ik wat verder zocht. Als ik die nou in een plastic doorzichtig slangetje schuif oid. Dan ben ik voor een paar euro klaar.
Bedankt,
Arie

Heb hier nog een schema liggen voor een afterburnerring. De led's kosten € 0,10 per stuk. Hier heb je 2 afterburnerringen met 39 led's en de electronica voor € 40,00. Heb het helaas niet meer digitaal. De led's komen van www.impolux.de (leuchtdiode gelb/orange 13000 mcd).

Andre,

kan je dat schema ergens delen met ons misschien ?

Met dank bij voorbaat...

Vriendelijke groeten,

Davy

Hoi,

Vorigjaar heb ik eens een plafond led verlichting gekocht bij de action voor 2 euro.
Voor jets is het jet niet maar voor zo'n quadro zou het nog wel kunnen.

Kan even geen plaatje meer terug vinden van het ding zelf maar hier zat het in. Was gewoon een ronde strip printplaat met daarop een zooi witte leds
Zie:

vbTbZFUOP5M[/media] - Flying Snowman Test flight

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

ik dacht er net aan. Onlangs heb ik eigenlijk van die LED ringen besteld. Ze staan wel nog even in backorder. En dit bij een site die erg leuk is met veel gadgets en zo...

En, ze versturen ook nog eens volledig gratis.

De ringen hebben ze in verschillende maten. Ik denk wel niet dat ze gaan flikkeren of zo, maar iemand die wat van electronica kent, kan misschien de schakeling daarvoor zelf maken ??

70mm : DealExtreme: $5.03 T10 21-LED White Light Car Angel Eye (70mm Diameter)
60mm : DealExtreme: $3.28 T10 15-LED White Light Car Angel Eye (60mm Diameter)
90mm : DealExtreme: $5.39 T10 24-LED White Light Car Angel Eye (90mm Diameter)
120mm : DealExtreme: $7.91 T10 39-LED White Light Car Angel Eye (120mm Diameter)

Groetjes,

Davy

Back