ailerons mixen op futaba T6 exa !!!!!!!HELP!!!!!

hallo,ik weet dat het met de futaba T6 EXA moet lukken om 2 kanalen in te pluggen en deze te mixen tot 1 kanaal(wat anders een y-kabel doet).Echter weet ik niet hoe,ik had graag deze functie gebruikt om ailerons te mixen zodat ik 2 kanalen in plug maar ze als 1 kanaal gebruik.
Zou iemand me eens kunnen uitleggen hoe ik dit moet doen?

mvg sven

Heb je de handleiding? Je moet ergens een aileron diff functie kunnen inschakelen. dan worden kanaal 1 en 6 gebruikt voor de ailerons. Je kan ook een vrije mixer passen die je altijd aan zet met aileron(1) als master kanaal 6 als slave.

in de handleiding lees ik wel iets van een PMIX en die kan ik dan instellen van 0% tot 100%.
Ik kon de ailerons goed besturen zo maar dan had ik problemen als ik hoogte gaf,ging 1 rolroer mee omhoog(had wel kanaal 1 en 2 gebruikt).

mvg sven

ik heb min of meer gevonden hoe ik die moet mixen maar dan wel met de flap functie dus dat is vrij dom....
Als ik perongeluk mijn draaiknop van de flaps aanraak weet ik niet meer hoe de rolls neutraal staan en zal het de vliegeigenschappen veranderen!Iemand een idee hoe het nog mogenlijk is??had ook wel graag de flap funtie gebruikt indien ik het ooit nodig heb(je weet nooit) mara als ik niet zie hoe de flaps nutraal staan,laat dan maar .....

mvg sven

Back