Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand mij nog even voor de zekerheid uit leggen hoe het zit met de ailerons;
Als ik een linkerbocht wil maken moet dan de linker aileron omhoog of omlaag en rechts het tegenovergestelde toch?
Gr
Is toch echt niet moeilijk te beredeneren, zie fotor's reactie, daar heb je toch geen forum of ezelsbruggetje voor nodig?
Is toch echt niet moeilijk te beredeneren, zie fotor's reactie, daar heb je toch geen forum of ezelsbruggetje voor nodig?
Misschien moet jij je eens in andere inleven ipv overal commentaar op te geven!
Dit soort reacties zijn overbodig.
Als mensen vragen hebben en ze in jou ogen overbodig zijn, reageer dan niet en ga lekker vliegen!
Gr
Ik ben alergisch voor vragenstellers die niet 5 seconden willen nadenken. Domme vragen bestaan niet, luie vragen wel. Ik wil iedereen helpen, dat zouden jullie inmiddels moeten weten, maar aan vragen stellen uit lamlendigheid heb ik een broertje dood...
Ik ben alergisch voor vragenstellers die niet 5 seconden willen nadenken. Domme vragen bestaan niet, luie vragen wel. Ik wil iedereen helpen, dat zouden jullie inmiddels moeten weten, maar aan vragen stellen uit lamlendigheid heb ik een broertje dood. Daar heb ik al vaak genoeg commentaar op gegeven: google, wikipedia, modelbouwforum!
Ik vlieg al jaaaaaaren niet meer en ben geen moderator.
Dat is wel erg rottig geformuleerd, te persoonlijk, niet de bedoeling. Beter "allergisch voor vragen waar niet even over nagedacht is".Ik ben allergisch voor vragenstellers die niet 5 seconden willen nadenken. ...
Dat is wel erg rottig geformuleerd, te persoonlijk, niet de bedoeling. Beter "allergisch voor vragen waar niet even over nagedacht is".
Dat ik beter wijs kan zijn, weet ik, lukt niet altijd. Ik oordeel niet, ik mopper.
Dat ik beter wijs kan zijn, weet ik, lukt niet altijd.