Airbrush helicopter kap

• Topicstarter Topicstarter Javaro
  • Startdatum Startdatum
J

Javaro

Guest
Hallo,

Voor mijn zwager een helicopter kap ge-airbrushed.
Ik dacht, ik laat even zien hier.

Geen idee wat voor heli dit is, maar dat weten jullie vast wel.
Ik heb nog 2 kappen hier liggen. Als ze klaar zijn zal ik weer foto's ervan posten.

Groet,

Jan

IMG_6141.jpg

heli-3.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow!

Oke ik heb ook een lege helicopterkap, zelf verfen was mislukt dus alles was erafgekomen, stickers en verf :(

Hint hint :P

Ziet er cool uit, ik ben jaloers. Ik wil dat ook, hoe doe je dat met zo'n airbrush! :o

Wauw!!! heel erg mooi gedaan :thumbsup:

Heb erg veel respect voor mensen die zo mooi kunnen airbrushen!!

Ziet er cool uit, ik ben jaloers. Ik wil dat ook, hoe doe je dat met zo'n airbrush! :o

Door naar school te gaan,Ik ga ook naar school sinds september om te leren brushen.

Wel moet ik zeggen dat de kap mooi is gebrusht,want vlammen spuiten is niet gemakkellijk.

keep up the good work
Gr

Oke ik heb ook een lege helicopterkap, zelf verfen was mislukt dus alles was erafgekomen, stickers en verf :(

Hint hint :P

Hoi Jasper,

Dat is niet zo makkelijk uit te leggen.
Ik heb een cursus gevolgt en heel veel oefenen.

Groet,

Jan

Wat vraag jij voor zo'n paint-job? ;)

Ziet er erg tof uit! Doet me denken aan Mike Lavallee...

Heel gaaf, respect. Maar voor mijn smaak iets teveel vlammetjes. Heb zelf ook een airbrush setje gekocht maar heb nooit zin om het te gaan leren, maak er ook altijd een zooitje van met die potjes verf als ik het poog, haha.

Trex 700 nitro dacht ik, mooi vogeltje!

Hoi Jasper,

Dat is niet zo makkelijk uit te leggen.
Ik heb een cursus gevolgt en heel veel oefenen.

Groet,

Jan

Waar heb je op cursus gezeten, Jan? Ik doe 't namelijk zelf ook en zeker voor zo'n heli is dat echt tof. Ikzelf zat (nog af en toe) in Nijmegen bij Peter.

Groeten, Gertjan

True flames van Mike Lavellee.
Mike was zo'n 10 jaar geleden (de tijd vliegt inderdaad) de eerste die dit soort werk liet zien en wordt nu door verschillende mensen gekopieerd. Ik heb zelf de instructie video zoals Mike het doet.

Dit is een andere artiest met de zelfde techniek:
Airbrushing - Realistic Flames - Airbrushing, Airbrush Realistic Flames - Video

En hier kan je de DVD over de vlammen vinden.
http://smartflix.com/store/video/846/Secrets-Of-Airbrushing-True-Fire

Wil je aan de gang met de vlammen kan je hier:
AIRBRUSH SERVICES ALMERE
een compleet set met de benodigde kleuren verf kopen van House of Kolor.
Ook kan je hier de sjablonen kopen die gebruikt worden om de vlammen op te bouwen.

succes met spuiten,
Grt,
Ben

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er zeker goed uit...en wat ze in dat filmpje laten zien ook! Maar...zoiets heb je nog niet zo snel onder de knie. Met alleen een dvd kijken en zonder airbrush ervaring wordt 't erg moeilijk.

Wel leuk om eens lekker mee aan de slag te gaan en 't later eens op een canopy te proberen.

Ik kan wel aanraden, als je interesse hebt in airbrush, koop dan gelijk een goede spuit! Scheelt erg veel irritatie en gaat een stuk gemakkelijker. Een 0.3mm Iwata is bijvoorbeeld een goede keuze voor "True Flames".

Back