airbrush kopen

• Topicstarter Topicstarter j0rdi
  • Startdatum Startdatum
J

j0rdi

Guest
hey,

Ik wilde binnenkort gaan beginnen met airbrushen. Het is dan de bedoeling om mijn 1/10 kap spuiten.

Ik heb alleen geen idee welke airbrush ik moet kopen. Ik ben er bereid voor om er maximaal 100 euro voor uit te geven, maar ik wil dan er dan ook wel en goede prijs/kwalitijdsverhouding brush voor hebben, als dat mogelijk is.

Ik wil iets maken zoals hieronder, met redelijk "fijne" lijnen (zie het zwarte)

http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=24868&highlight=[

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb zelf een paar airbush spuiten waaronder redelijk dure !.

Laatst heb ik een nieuwe gekocht omdat het mij wel handig leek er eentje extra te hebben.
ik ben er zo erg tevreden over dat ik die alleen nog maar gebruik !

Ik heb die spuit gekocht bij harolds in rotterdam
het is een harder en steenbeek evolution silverline!.. weet niet meer precies de prijs.. volgens mij net iets boven de honderd euro.
Mooie van deze airbrush (waar ook professionele airbrushers mee werken) is dat er zowel een 0.2 mm nozzle met naald en een 0.4 mm nozzle met naald bij zit en 2 bovenbekers
Je kan dus van zeer fijn (haarfijn) tot redelijk grof spuiten.
Dus als je een kap in een egale kleur wilt spuiten is de 0.4 mm ideeal en als je zeer dunnen lijnen wilt spuiten kan je de 0.2 mm weer goed gebruiken.

daarbij is hij ook makkelijk schoon te maken, ook niet onbelangrijk !

In januari is er in het autotron een airbrush beurs waar harolds een stand heeft en dan zo'n airbrush voor een scherpe prijs aanbied !

Succes

Back