airbrush set

• Topicstarter Topicstarter cedricm
  • Startdatum Startdatum
C

cedricm

Guest
Hallo iedereen,
Ik zou een airbrush set willen aanschaffen voor een beginner.
Al te groot wil ik zeker niet beginnen.
De 2 sets waar ik aan dacht is:
Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek (Conrad airbrushset basic)
206430_BB_00_FB.EPS.gif

OF
Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek (Revell Airbrush-Set "Starter Class")
220102_RB_00_FB.EPS.jpg

Welk van de twee verkiezen jullie?
Alvast bedankt!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan je deze webwinkel erg aanraden.
Snelle levering en goede kwaliteit airbrushspuitjes.

psssst..... Als je lid word van het forum krijg je nog 10% korting ook, maar lees wel even de voorwaarden, je moet dezelfde login gebruiken bij de winkel en het forum. ;)

Laatst bewerkt:
Zijn wel allemaal onbekende merken. Met b.v. een Harder & Steenbeck evolution two in one kan je later altijd nog onderdelen krijgen. Ook een goede winkel is airbrush services almere

Zijn wel allemaal onbekende merken. Met b.v. een Harder & Steenbeck evolution two in one kan je later altijd nog onderdelen krijgen. Ook een goede winkel is airbrush services almere

Dat is waar maar direct uitwisselbaar met Iwata onderdelen en een stuk goedkoper.

Oké voor een ervaren airbrusher zou ik deze waarschijnlijk ook niet aanraden hoewel ik geen ervaring heb met de gevestigde merken. ;)
Airbrush service Almere hoor ik ook allen maar goede dingen over.

De goedkope spuitjes van Marktplaats € 19 dingen kan ik je in ieder geval afraden, die zijn bijna versleten na 1 keer gebruiken :schrik:

Back