airbrush

• Topicstarter Topicstarter bartol1988
  • Startdatum Startdatum
nmt racer wat voor verf heb je nu gebruikt voor je savage dan ??

pactra, de verf die ik stiekem altijd al gebruikte, maar het niet wist :D haha, ik had denk ik bij mijn NMT body dat ik niet genoeg had ontvet :? achja...

tot nu toe blijft de verf goed zitten. ik heb nu wel veel lagen erop zitten, de hoofdkleuren, en alles afgedekt met wit. die dient dan als "kras" laag. werkt opzich wel goed.

laterss thomas

Mugen MRX-3 zei:
Een goede duall action airbrush heb je al voor 50 euro bij CONRAD electronics of airbrush service almere, zelf gebruik ik faskolor verf dit werkt makkelijk en laat niet los van de bodie, tevens is het watergedragen dus kan je je airbrush schoonmaken met water, voor brandstofauto's is het wel verstandig om als laatste laag een thinner basis lak te spuiten.
wil je meer weten of foto's van mijn spuitwerk zien dan ff mailen

Als je 50 euro of meer wilt uitgeven voor een airbrush, koop dan tenminste een merk airbrush bij een respectabele winkel zodat je zeker weet dat je er ook weer onderdelen voor kan krijgen, mocht er iets kapot gaan.

GOEIE DAG,

Zoals dirkjan al zegt, je kunt het gewoon met spuitbusjes doen alleen je moet wel weten wat je doet. Die kap die Dirkjan bij z'n plaatje heeft staan (MIJN KAP NU :D ) is gewoon met spuitbusjes gedaan. Eerst netjes afplakken en de hele retemeteet. Je bent alleen geld kwijt voor de kap en de spuitbusjes. Hoef je ook geen geld uit te geven voor zo'n dure airbrush. Het is uiteraard wel mooier maar dat moet je er maar voor over hebben. En zo lelijk is m'n kap nou ook weer niet :D. Maar ja veel succes met het uitzoeken van deze airbrush.

No-excuse

Back