Airbrushen met viltstiften

Je kan tegenwoordig ook depron en schuim met viltstiften spuiten, dit is nieuw de stiften heten copic markers en komen uit de scrap wereld ( foto's versieren ) de stiften zijn watervast en het werkt bijna hetzelfde als airbrushen kwam dit tegen toen ik met moeders meeging naar de scrap winkel die heet scrapdelight (www. scrapdelight.nl) je gebruikt een zelfde compressortje als met airbrushen, het grote voordeel is dat je niet meer hoeft schoon te makenals je van kleur wisseld de stiften zijn verkrijgbaar in meer dan 300 kleuren en je verwisseld heel gemakkelijk van stift, ene stift trek je eruit en andere stift steek je erin. kijk maar eens op de site dan wordt het wel duidelijk.

Laatst bewerkt:
schiet mij maar lek, maar van die site wordt ik niets wijzer hoor. Ja, dat een complete set kleurtjes 1700 euro kost.
Maar des al niet te min, ben ik toch wel nieuwsgierig geworden. Werkt het bijvoorbeeld ook op (de binnenkant) van lexan kappen?

ik heb dat winkeltje gebeld, ze kennen de spuitjes wel maar verkopen alleen de inktstiften, dacht ze. ik kon haar ook niet helemaal duidelijk maken wat ik zocht..

Heb even gegoogled op copic kijk maar eens op deze link Airbrush COPICMARKER.COM dan wordt het snel duidelijk, en dat het complete kleuren assortiment 1700 euro kost klopt, maar ze zijn ook los te koop en je koopt toch alleen de kleuren die je wilt? losse stiften zijn 5,90 euro en zijn ook navulbaar volgens mij, ik heb er alleen een testje mee gedaan op depron dus weet niet wat ze op lexan doen ze zijn in ieder geval watervast

Ik heb de speelgoed tegenhanger al eens opgemerkt in de speelgoedwinkel. ( FUN )
Dan niet met compressor maar met een blaastuit achteraan de stift. Maar als het werkt zou het wel veel kuiswerk uitsparen.

op de site van copicmarker staan toch gewoon alle winkels?

Winkels

ik neem aan dat je dat bedoeld met ''ik wil kopen'';)

lijkt mij een beetje bras low budget spuiten ?

een degelijke echte brush is toch niet zo duur ?

Back