Airhogs

• Topicstarter Topicstarter lennard23
  • Startdatum Startdatum
L

lennard23

Guest
Khad Vorgie week een Airhogs gekocht ik raad hem jullie niet aan hij geeft automatisch gas en stuurt vanzelf en stort snel neer

12011259.jpg

Deze ???

Misschien moet Robert maar een apart forum onderwerp aanmaken, genaamd "Budget electro" of "Bart Smit Vliegspul".

niet alles is slecht hoor, ik heb de x-twin gekocht en ik vind hem perfect vliegen :D

Ze hebben niets met modelbouw te maken maar zijn wel populair :)

Airhogs, sky-watcher, X-wing, Ufo, een aparte speelgoed afdeling zal misschien voor verwarring zorgen!

Ik heb ooit eens zoon Airhog gekocht in een impulsieve bui...Ik had hem op luchtdruk, 80 keer pompen en na 4 meter stort hij neer :evil: Of hij vliegt ongecontroleerd weg en kan je bij de buren vragen of je hem terug mag :mad:

Het probleem is dat ons door de fabrikanten en winkeliers nog steeds voorgehouden wordt dat vliegen met zo'n modelvliegtuig kinderlijk eenvoudig is. Steeds meer mensen komen er nu op een minder leuke manier achter dat dit niet het geval is. Sommige van die dingen zijn zelfs voor een ervaren modelvlieger heel lastig te vliegen. Ze kunnen de besturing nog zo simpel bedenken en bouwen de aerodynatische wetten kunnen ze niet veranderen. Die "simpele" besturing is dan vaak een probleem omdat je er feitelijk niet mee kunt sturen, alleen het model een beetje in een bepaalde richting proberen te krijgen. Bij sommige modellen werkt dit iets beter dan bij andere maar om het nu echt goed gecontroleerd vliegen te noemen gaat me te ver.

Bij sommige modellen werkt dit iets beter dan bij andere maar om het nu echt goed gecontroleerd vliegen te noemen gaat me te ver.

Ernst, ik neem maar aan dat je Silverlit X-Twin nog niet geprobeerd hebt. Die is (zolang je onder de windkracht 2 vliegt) echt wel goed gecontroleerd te vliegen, zelfs al mist een hoogteroer.

Ze hebben niets met modelbouw te maken maar zijn wel populair Airhogs, sky-watcher, X-wing, Ufo, een aparte speelgoed afdeling zal misschien voor verwarring zorgen!

Ben ik met je eens, maar de X-Ufo mag je rustig uit het rijtje weghalen. Ondanks z'n 27Mhz frequentie is die echt wel een beetje beter dan de rest van speelgoed. Als die speelgoed is, dan is m'n DragonFly Heli ook speelgoed, want die vliegt echt niet veel beter (wel langer). De X-Ufo heeft zeker heel wat oefenen nodig en is niet zo'n twee kanaals dingetje als de rest.

Back