Airpower EV 1U gear valve

• Topicstarter Topicstarter bigscale
  • Startdatum Startdatum
B

bigscale

Guest
Beste ervaringsdeskundigen,

Ik heb een nieuwe Airpower Single Action valve gekocht voor mijn jet 1 A landinggestel,

Ik heb deze geinstalleerd met mijn TX, door de voorgeschreven 3x up/down op de schakelaar.

Gear up : LED brandt, en ik hoor een relay achtige klik maar geen lucht naar de cylinders.
Gear down: ik hoor een luchtplofje uit de air vent, maar geen druk verlies op de indicator.

Uiteindelijk gebeurt er niets helaas.

Ik heb al channel REV gedaan, goed gekeken of ik Air In/Out niet verwisseld heb.

Heeft iemand ervaring met deze valve ?

Alvast bedankt !

Jochem

Beste ervaringsdeskundigen,

Ik heb een nieuwe Airpower Single Action valve gekocht voor mijn jet 1 A landinggestel,

Ik heb deze geinstalleerd met mijn TX, door de voorgeschreven 3x up/down op de schakelaar.

Gear up : LED brandt, en ik hoor een relay achtige klik maar geen lucht naar de cylinders.
Gear down: ik hoor een luchtplofje uit de air vent, maar geen druk verlies op de indicator.

Uiteindelijk gebeurt er niets helaas.

Ik heb al channel REV gedaan, goed gekeken of ik Air In/Out niet verwisseld heb.

Heeft iemand ervaring met deze valve ?

Alvast bedankt !

Jochem

je kunt dat kanaal niet verwisselen.
je moet de lucht aansluiting verdraaien als er al iets mis is.

aan de achterkant gaat de lucht in , aan de voorkant lucht uit.

de zijkant is de "escape" poort.

heb je genoeg druk?

Hoi Sandor,

Ik pomp er 8 bar in, heb 1 fles waar ook de remmen op zitten.

De koppelingen op de valve zitten erg vast erop gedraaid, heb ook de air In/Out al eens omgedraaid, om zeker te zijn dat dat ook niet verkeerd zit.

Wat bedoel jij met verdraaien ?

Mijn switch die ik gebruik is G, op mijn FF9, op kanaal 9. Kanaal 5 is de rem die proportioneel gekoppeld is aan VR E, andersom kan niet en heeft altijd gewerkt. Ik denk niet dat dit van invloed is,of wel ?

Hoi Sandor,

Ik pomp er 8 bar in, heb 1 fles waar ook de remmen op zitten.

De koppelingen op de valve zitten erg vast erop gedraaid, heb ook de air In/Out al eens omgedraaid, om zeker te zijn dat dat ook niet verkeerd zit.

Wat bedoel jij met verdraaien ?

Mijn switch die ik gebruik is G, op mijn FF9, op kanaal 9. Kanaal 5 is de rem die proportioneel gekoppeld is aan VR E, andersom kan niet en heeft altijd gewerkt. Ik denk niet dat dit van invloed is,of wel ?

lampje aan is lucht doorlaten lampje uit is dicht..

als je alleen lucht aansluit aan de achterkant en niets aan de vorkant .
komt er dan niets uit?
anders ruilen we hem on

Back