AirTrainer 140 van Robbe

Heb de hype u can fly en daar moet je dus de hele neus eraf snijden! om de motor te wisselen!
Dat dacht iedereen, tot iemand op het idee kwam het eens zónder dóórsnijden te proberen. De naad een mm of 8 insnijden en de neus er af wrikken. Gaat bij de ene makkelijker als bij de ander. (ik was "de ander", maar kreeg hem er toch redelijk ongeschonden van af ;-))

Het echte zwakke punt van de U Can Fly vind ik het neuswiel, waar het stuurheveltje nogal makkelijk van breekt.

Als clublid van Elrofotografie, ben ik een beetje aangestoken door het virus........ Ik kan op internet nergens iets vinden over vliegen op 2200 mAh. Dit is belangrijk voor mijn accu's. Dan hoef ik geen nieuwe te kopen :D

En wat zouden de alternatieven zijn. Ik las al over de Funcub. Ik heb geen zin om veel te gaan bouwen, dus ARF is prima!

Bedankt!
Peter
Peter hij kan ook op 2200 mah vliegen word ook beschreven
Dat ik er nou een 3300 mah in frommel (past trouwens gewoon (al is het krap).
Je weet hoe hij vliegt en je kan er een stapje verder mee gaan.
En een aantrekkelijke prijs.
Groet
Ronald
was trouwens weer lekker vliegen en gezellig zondag de 28ste.

Wat is "aardig vliegen"? De Robbe Air Trainer 140 is een duidelijk sneller model met een echt landingsgestel! Je moet er grondstarts mee maken en netjes op de wielen landen. Je zal snel merken dat dit is toch "iets anders" is dan bij de Sky Climber. ;)
Vlieg je bij een club of heb je op z'n minst hulp van een ervaren vlieger dan zal je het zeker kunnen leren. Zo maar op eigen houtje gaan vliegen raad ik je zeer sterk af. Waarom ga ik hier niet behandelen, daar zijn al veel draadjes over zodat ik daar naar kan verwijzen.

Back