Airwolf E-Flite Blade MSR

• Topicstarter Topicstarter AirwolfRCpilot
  • Startdatum Startdatum
A

AirwolfRCpilot

Guest
Speciaal voor de MSR piloten onder jullie:

[URL="
- Airwolf E-Flite Blade MSR[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Microscale zeg dat wel! :-) In tegenstelling met de grotere modellen zoals m'n Trex 600 Airwolf is hier elk tiende van een gram belangrijk. Deze MSR met Airwolf romp die amper 5 gram aan z'n totaalgewicht toevoegt vliegt ruim 5 minuten, wat naar mijn bescheiden mening uitzonderlijk goed is. Hij laat zich bovendien gemoedelijker vliegen (minder nerveus en vloeiender dan de standaard canopy) en is bovendien dankzij een uniek "klik" systeem héél crashbestendig wat van z'n grotere 50 scale broers niet kan gezegd worden...

Dankje, ja volledig zelf gebouwd. Hoe je dat voor mekaar krijgt? Wel, de romp bestaat uit 0.3mm vacuum gevormd PS. En de rest is passie, ervaring en nog eens passie ;-). Ik heb er al een aantal op bestelling gebouwd intussen da's 't voordeel van deze techniek, eens je de correcte mal gebouwd hebt is de rest kinderspel. Dus mocht je interesse hebben: just drop me a mail.

Dankje, ja volledig zelf gebouwd. Hoe je dat voor mekaar krijgt? Wel, de romp bestaat uit 0.3mm vacuum gevormd PS. En de rest is passie, ervaring en nog eens passie ;-). Ik heb er al een aantal op bestelling gebouwd intussen da's 't voordeel van deze techniek, eens je de correcte mal gebouwd hebt is de rest kinderspel. Dus mocht je interesse hebben: just drop me a mail.

Bedankt voor het aanbod,
helaas heb ik zelf (nog?) geen MSR, maar misschien komt het er ooit nog wel eens van :mrgreen: Nogmaals, echt vet gaaf!

Als ik je één microheli kan adviseren dan is het wel de mSR. Dit kleine wondertje is enorm duurzaam, stabiel en toch heel wendbaar daarnaast zijn alle onderdelen goed verkrijgbaar en is ie niet eens zo verschrikkelijk duur. Ook als je met grotere heli's vliegt is de mSR een ideaal toestel om je refexen te trainen.

Zou Je er ook 1 kunnen maken voor een nine eagles solo (co-ax) of e-flite blade mcx (hetzelfde). Ziet er mooi uit. EDIT: Laat maar ik ben erachter dat kapjes van de nine eagles solo, nine eagles solo pro en e-flite blade msr allemaal even groot zijn en op elkaar passen.

Laatst bewerkt:
@AirwolfRCpilot Nog 1 vraagje. Waarmee zit het airwolf kapje vast aan de heli?

Het kapje klikt simpelweg op de mSR mechaniek. Een Nine eagles past er helaas niet op zonder aanpassing daar de bevestigingspunten niet overeenkomen.

Maakt niet veel uit. Ik ben toch van plan om binnenkort een Msr te nemen. Er vliegt dan een prachtige Airwolf rond:).

Back