Airwolf verlichting

Ik heb een airwolf body gekocht en wil daar ook de bij behorende verlichting in maken.
Maar ik kan daar nergens info over vinden, wie weet waar wat hoort.

Ha Olaf

Bedankt voor je info hier kan ik wel wat mee denk ik, heb al even gekeken en het ziet er goed uit.
Zo'n airwolf is inderdaad gaaf, ik kan er deze winter mooi mee aan de slag en hoop hem in het voorjaar te kunnen laten vliegen.

Ja gaaf Heliman. Waar heb je die gekocht of bouw je die helemaal zelf?
Ik heb ook wel interesses voor heli's alhoewel ik een beginner ben. Zoek momenteel alles uit over de T-rex 450, maar ik zie nu waarom er zoveel aanbiedingen zijn: er is een V2 versie uit, dus ik lees me suf.
Veel succes met je bouw in de winter en het lijkt me leuk om die te zien vliegen. Hoe groot is 'ie trouwens?
Bij vliegtuigen is het in de regel hoe groter hoe eenvoudiger te vliegen, maar gaat dat bij heli's ook op? Denk van niet he?

Olaf

He Pardoez

bedankt voor de info zo krijg ik steeds meer puzelstukjes bij elkaar.

Olaf

Ik heb een jaar of 10 geleden met brandstof heli's gevlogen, en ben toen gestopt wegens tijd gebrek.
Ik ben nu weer een jaar actief met heli's aan het vliegen, maar dan electro en dat bevalt me goed, geen gesmeer meer met brandstof enzo.
Het was wel weer even wennen maar gaat nu goed.
Omdat ik nog nooit electro had gevlogen heb ik eerst maar een goedkoope heli gekocht, de walkera 60se, en dat ding vliegd als een speer.
Nu wil ik daar een airwolf body op zetten die eigenlijk geschikt is voor een T-rex 450.
Met wat kleine aanpassingen gaat dit wel passen, en dat is nu juist ook de hobby he.
Ik heb hem besteld in Hong Kong bij heliflying hobby co.
Dit lijkt mij voor de winter een leuk project, en in de toekomst wil ik overgaan naar de grotere T-rex.
Het is inderdaad zo dat de wat grotere heli's meestal wat stabieler vliegen.
Het was voor mij dan ook even wennen met zo'n kleine electro heli te vliegen, MAAR HET IS GELUKT.

Ik heb inmiddels alle benodigde info binnen voor wat betreft de verlichting, en kan nu weer verder met mijn project.
Als het een en ander vorm begint te krijgen zal ik eens wat foto's op het draadje zetten.

Back