Akula 1/144 bouwverslag

misscien wat hulp met deze foto
niet alle soks zijn het zelfde

gr raf
g65.jpg

nee dat klopt Raf ik heb de drie soorten gemaakt (heb dezelfde foto in mijn archief :) )

De volgende duikboot zal wel een andere schaal hebben dan 1/144, man wat zijn al die dingen klein om te maken. Ik zit tegen mijn limiet aan om het gedaan te krijgen met de middelen die ik ter beschikking heb.

Grtz,
Bart

Het maken van de ontluchtingsroosters, gaten zijn gemaakt met een boor van 0,4mm. 20 rechthoekige gemaakt (15 nodig) en 4 ronde (2 nodig).

Akula+(679).jpg

Akula+(682).jpg

Akula+(689).jpg

Akula+(687).jpg

Stencils gemaakt voor het inkrassen van de toren

Akula+(686).jpg

Het inkrassen

Akula+(703).jpg

Het resultaat

Akula+(696).jpg

Akula+(697).jpg

Akula+(699).jpg

Grtz,
Bart

Het SOMAR lichaam afgemaakt, roosters zijn nog niet vastgelijmd, en het navigatielicht moet er nog in maar dat is voor na het schilderen.

Akula+(721).jpg

Akula+(722).jpg

Akula+(718).jpg

Grtz,
Bart

Alle roosters op hun plaats in de romp......alle putjes en krassen opgevuld met vulmiddel (rode kleur).....het ziet er niet uit maar hij is perfect glad.......het resultaat zal duidelijk te zien zijn als hij gespoten is.

Grtz,
Bart

Akula+(729).jpg

Akula+(725).jpg

Akula+(730).jpg

Akula+(726).jpg

Akula+(723).jpg

bart wat is dat rode spul of is dat gewoon primer die je der hebt over heen geveegd
gr raf

ha ik dacht dat het een soort van markeing spul was zoals dat blauwe wat op de draai en frees bank gebruikt word
en iemand met DM zit niet in de plonk lijst dus ????
kweet nu wie je bedoelt en die zit hier niet op het forum
en ik heb geen probleem met hem wel wat hij gedaan heeft
maar hij blijft inderdaad een fantastiese modelbouwer
gr raf

Laatst bewerkt:
Zo dichtbij de finish maar toch nog te veel te doen om zondag mee te varen.
Ondanks het feit dat in bescheiden ben van natuur.....hij ziet er ongelooflijk uit in de grondverf.....nog een paar plekjes bijwerken en nog wat spullen op de romp kleven en de buitenzijde is klaar :).
P1040307___kopie002.jpg

P1040308___kopie003.jpg

P1040309___kopie004.jpg
P1040310___kopie005.jpg
P1040311___kopie006.jpg

P1040313___kopie007.jpg

Back