Alan Szabo goes Japan

Eh, een Rex op iemands koppie landen, maar eerst nog ff een bladescrape?!? In een studio vol publiek?!? Ow gawd, daar komen de moraalridders :D

Niet vergeten he, het is in Japan... Die zijn wel wat gewend...

btw retegoed gevlogen ;)

Ton

OMG dat is toch wel het heftigste (lees: gevaarlijkste) wat ik ooit met een heli heb gezien... Diegene die een de heli op z'n hoofd kreeg keek ook alsof hij het in zijn broek ging doen.

Dan is deze voor jou David ;-)

En zo is hij ook nog bezig in zn voortuin in een andere video...

Goeie beheersing, naast het 3D werk, heeft hij ook mooie beheersing vanuit alle hoeken, mooi om te zien

Ja, dat heb ik ook altijd al willen doen, maar ik vind geen vrijwilligers om op hun kop te landen... :-(
Als je me er maar genoeg geld voor geeft, dan wil ik best wel "vrijwilliger" zijn hoor :rolleyes:

Knap stukkie vliegwerk. Hopelijk kan ik dat ook ooit zo ;)

Er zijn naar mijn mening weinig jongens, of zelfs geen, die zo goed zijn als Alan Szabo.
Er zijn zat 3D piloten die een goede beheersing en orientatie hebben, maar hij is abnormaal precies.
Het feit dat hij dit aandurft zegt al veel, hij zal de risico's echt wel met deze mensen hebben doorgenomen voordat hij aan deze stunt begon.
Ik wil echt niet overkomen als een moraalridder, want ik vind dit machtig knap....
Maar helaas zijn er vast en zeker weer ventjes die dat met hun T-rex 450 op hun maatjes gaan uitproberen.....:hammer:

Eric

Er kan toch altijd wat misgaan ook al ligt het niet aan de piloot.
Ben zelf 3 weken geleden gecrashed omdat m'n tandwieltje dat de staart aandrijft op m'n trex was losgekomen. Er was nogthans locktite op en ik vloog er al een jaar zo mee. Je weet dus maar nooit :rolleyes:

... Ow gawd, daar komen de moraalridders :D ...
Ik mag toch hopen Ton, dat de 'moraalridders' hierboven niet de enigen zijn die Alan Szabo na het zien van dit filmpje een zeer onverantwoordelijke idioot vinden. Zou dit in Nederland misgaan, dan draait hij denk ik de bak in. Bij het 'stunten' recht voor dat groepje mensen rezen me al de haren te berge, om van die 'hoofdlanding' maar te zwijgen.

Laatst bewerkt:
effe off-topic:
Hier een vraag van de buren.

Vroeger had je in Nederland "wedden dat" met Jos Brink.
Is dit programma ook door moraalridders afgevoerd?
Want ik denk dat dit ongeveer een beetje hetzelfde Tv-concept is.

Het zal wel eerst getest en ingeoefend geweest zijn.

PS: Dit is niet slecht bedoeld, het is echt een gewoon simpele vraag die in mij opkomt.

Hoezo onverantwoordelijk? Het lijkt me dat hij niet uit zichzelf naar Japan is gegaan, maar gevraagd is om dit te doen. Iemand anders heeft er dus de verantwoordelijkheid voor genomen.

Ron, je hebt volkomen gelijk. Ik zou mezelf ernstig bevuilen als ik het lijdend voorwerp was... Die 600 (geloof ik) maakt zeg maar filet americain (< Lolz ;)) van je gezicht... Maar goed, het is gedaan en dat neemt nu eenmaal geen keer. En ik vind het retestrak gevlogen, alhoewel ik hetgeen gedaan ernstig afkeur. Eerlijk gezegd lijkt me de stunt met pylonnetjes net ff minder geschikt voor op de Japanse TV...

Maybe zei:
"If it ain't Dutch, it ain't much"

Klopt als een bus ;)

Groetjes,

Ton.

Back