Alarmklok F3K organisatie 2020

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door jaap27, 18 sep 2019.

  1. jaap27

    jaap27

    Lid geworden:
    15 sep 2008
    Berichten:
    560
    Locatie:
    Arnhem
    beste F3K wedstrijdvliegers,

    Loet, Helle en Monique nemen dit jaar afscheid van de F3K organisatie; bedankt voor jullie inzet.

    Dit betekend wel dat er geen F3K seizoen 2020 is tenzij er vrijwilligers opstaan om de taken die Loet, Helle en Monique vervullen over te nemen!

    Concreet gaat het om de volgende taken:
    1. Wedstrijdseizoen inplannen en communicatie met de clubs verzorgen
    2. Website beheren en communicatie op sociale media verzorgen
    3. Wedstrijdleider: Wedstrijd aanmaken in Gliderscore, QR briefjes/matrix printen, uitslagen doorsturen
    We hebben dringend vrijwilligers nodig om F3K draaiend te houden, naam aub contact met mij of Bastiaan op wanneer je een taak wil vervullen.
     
    Erik Janssen vindt dit leuk.
  2. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Jammer dat De Wakkermans deze werkzaamheden voor ons allen niet meer voort kunnen zetten vanwege persoonlijke omstandigheden. Het liep perfect op wedstrijden en de locaties zijn ook prima dit seizoen, wat dat betreft wil ik Loet, Helle en Monique dan ook bedanken voor de inzet.

    Persoonlijke noot aan Jaap; lijkt mij behoorlijk dramatisch om te stellen dat we geen f3k hebben in 2020 wanneer er niemand opstaat. De toon veroorzaakt bij mij toch wel een beetje lachstuipen, laten we even positief blijven en vooral denken aan wat voor een fijne groep mensen we hebben op wedstrijden! Het zou mij zeer verbazen als er niemand bereid is om een klein steentje bij te dragen, kom op, heb wat vertrouwen in F3K Nederland!

    bij deze zeg ik toe dat ik punt 1 prima voor mijn rekening kan hebben, dus 1 derde van ONS probleem is opgelost.
    Bezorg mij een goede printer en punt 3 is onderhandelbaar.

    Hopelijk dat er iemand bereid is voor het computer/website/watwashetwachtwoordookalweer/socialmedia werk te verrichten zodat we gewoon lekker door kunnen f3k-en 2020 en ver daarna.

    Komt allen naar de jaarvergadering dit jaar en geef de organisatie feedback voor een nog leuker seizoen in 2020, laat je horen!

    F3K forever!
     
    tunderman en Erik Janssen vinden dit leuk.
  3. 00Steven

    00Steven

    Lid geworden:
    27 mrt 2009
    Berichten:
    302
    Locatie:
    Zonnegem , Oost-Vlaanderen , Belgiƫ
    Doen jullie dat met 5 ? Het wordt tijd dat ik opslag vraag ! :)
     
    Jeroen Kole vindt dit leuk.
  4. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    niet met 5 maar met een team. teamwork heet dat;)
     
  5. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    en idd, elke vrijwilliger zou opslag moeten krijgen;)
     
    Jeroen Kole vindt dit leuk.
  6. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    punt drie gaat een probleem worden voor mij, maar het inplannen van de wedstrijden en contact onderhouden met de clubs wil ik nog steeds voor mijn rekening nemen.

    Jongens kom op, nu is de tijd om f3k nederland even te helpen, het kan niet zo zijn dat het altijd jaap is die alles op zijn schouders neemt.
    uiteraard hoef je niet hier publiekelijk te melden wat je eventueel voor f3k nederland wil betekenen, ik roep iedereen op om naar de jaarvergadering te komen dit jaar en f3k nederland weer van een frisse start te voorzien in 2020.

    f3k forever.
     

Deel Deze Pagina