Albatros DV Toni Clark

Bij 01:38 is ineens kabouter puntmuts weg en wordt er heel anders gevlogen..... :hammer:
Misschien een leuk kistje voor Alexzzzz bij de schaalwedstrijden? ;)

Ralf

Wat iets voor Alex!!!!!
Hoe kom je daar nu bij.;)

Het is ook wel wat voor mij.
Is ten minste niet al te saai!!
Dus wie weet.

Han.

Bij 01:38 is ineens kabouter puntmuts weg en wordt er heel anders gevlogen..... :hammer:

Idd. heel jammer voor het vliegbeeld. Verder een prachtige kist, vliegt waarschijnlijk al mooi met een 38 of 45 ZG. ;)

Gr. Teus

De kist is zeker mooi en het eerste gedeelte ook mooi schaal gevlogen.

Daarna, tja, wat zal ik zeggen, koop dan een Funtana, Extra of wat dan ook maar ga niet met zo`n kist torquen etc. dan ben je het zo`n kist niet waard.

in 1994 vloog Gerhard Reinsch het prototype al voor...............:mrgreen:

Als je het mij vraagt is dit nog steeds een prototype, de kit is nog steeds niet op de markt
(wordt wel grondig getest zo te zien :rolling: )

maar ga niet met zo`n kist torquen etc. dan ben je het zo`n kist niet waard.

Ach, het is natuurlijk wel fijn dat je weet dat zo'n kist het aankan qua sterkte en vermogen :D

Ik vlieg zelf ook de grote Tiger Moth van TC en ben hier erg over te spreken
Goede doordachte constructie, soms lijkt het ietwat zwaar maar het heeft zich in de praktijk zeer goed bewezen
Geen zaken die er af rammelen of die je anders zou willen bouwen
Sterk en degelijk, gewoon goed spul

Je nieuw projectje Ralph???

Dromen mag gelukkig nog in dit land ;)

Vond het zelf wel een mooi filmpje, vandaar dat ik het poste :D

Groeten, Ralf

Mooie kist hoor.

Maar wat een knoeier zeg om met zo'n Albatros aan de prop te gaan hangen.

Heb hem dat ook al eens met de Tiger Moth zien doen op Harsewinkel vond daar echt geen reet aan.

:mrgreen:Ton

Verschillende jaren geleden waren Toni en Gerhard met deze kist ook te gast in Willebroek. en heb er toen (net als Vliegman) er even mee mogen vliegen.
Hij vloog fantastische (lekker meskant op half gas ;))
Hij heeft ook op de voor of achterkant van de catalogus gestaan (maar de kit stond er niet in;))

Back