Album titel wijzigen !!

modellmaker

verslagschrijvers
Hoe kan ik mijn albumtitel wijzigen???
Heb al alles geprobeerd en het lukt me niet.
Ben al naar de eerste posting toegegaan maar kan daar niks vinden om het aan te passen.

Graag hulp van jullie kant is welkom.

gr modellmaker

Ben al naar de eerste posting toegegaan maar kan daar niks vinden om het aan te passen.

Bedoel je discussie/topic titel?

Als de eerste post ouder is dan 6 weken dan kan je deze niet meer wijzigen. Is dat niet zo dan is de "Edit" knop zichtbaar. Als je die aanklikt moet je daarna "Meer Opties" aanklikken, dan kan je ook de titel wijzigen.

Als de discussie ouder is kan je een moderator vragen de titel te wijzigen. Klik dan op het rode gevarendriehoekje links onderin de boodschap, en licht je verzoek toe in het scherm dat dan verschijnt.

Groet,

Ad Bakker

Hoe kan ik mijn albumtitel wijzigen???

Wat is dan "alles", volgens mij is er maar één mogelijkheid.

gebruikersinstellingen
afbeeldingen en fotoalbums
(klik op het betreffende album)
(kies uit: Fotoalbum wijzigen | Afbeeldingen wijzigen) Fotoalbum wijzigen
(kijk in veld "onderwerp" naar de oude naam) vul daar de nieuwe naam in en druk op "versturen".

Als je een fotoalbumtitel wilt wijzigen is dat niet moeilijk, gewoon naar het album toegaan en dan album wijzigen kiezen. Dan kun je de titel aanpassen.

Als dat niet meer lukt even een berichtje geven dan doe ik het voor je, of een andere mod.

Het feit dat je aangeeft al naar de eerste posting gegaan te zijn wijst erop dat je topic titel bedoelt ipv album titel. Deze kun je na 1 maand niet meer wijzigen. Wil je dat wel dan een pb naar een mod of, zoals eerder aangegeven, even op het driehoekje klikken van de eerste post en dan melden welke titel je graag wilt hebben.

Heren,

Bedankt voor alle reacties.
Ik weet nu wat het probleem is en ik bedoel inderdaad de naam welke je op het forum ziet.
De naam in het fotoalbum heb ik wel kunnen wijzigen.

Dus bij deze het verzoek aan een van de moderators om de naam graag te wijzigen.
er staat nu '' Audi A4 DTM , Rockenfeller''
en moet worden
'' Audi A4 DTM , Rockenfeller 6e update met eindfoto's ''

Alvast bedankt voor alle info

gr modellmaker

Moderatoren lezen niet alle berichten, waarschijnlijk alleen de discussies die hen hobby-matig interesseren en de discussies die gerapporteerd worden. Je zult dus bovenstaand verzoek moeten doen d.m.v waarschuwingsbordje naast openingsbericht van Audi A4 DTM '' Rockenfeller '.

Was er ook al. Als je eenmaal hebt gepost dan ben je standaard geabonneerd (instelling). Roelof was me inmiddels al voor :thumbsup:

Back