ALDI, LIDL en Action gereedschap

ha die ron das komisch
totaal pakket voor de rc hobbiest
ga je met je vrouw boodschappen doen bij aldi
vrouw zegt geeen geld meer uitgeven aan modelbouw is al duur genoeg en je hebt al zat,
sta je naast haar t winkelwagentje vol te laden met de spullen van je lijstje,
is niet voor de modelbouw zeg je dan maar voor de vakantie en voor thuis of de kids en dan mag t wel hahahhaaaa

Vanaf a.s. zaterdag

ALDI - Tafelbankschroef
7€
tafelbankschroef_medium_6091.jpg

ALDI - Afdekfolie , met plakrand, twee rollen
€3,50
afdekfolie_medium_6101.jpg

Deze week bij Aldi oplaadbare 1,5v batterijen

Was net in de Aldi en zag ze liggen aan 5 euro voor 4.
Leek mij best ok voor oplaadbare batterijen van 1,5v.
Ze zijn ready-to-use.
Heb eigenlijk nog 8 redelijk nieuwe batterijen voor in mijn zender,anders had ik ze meegenomen.
Heb hier echter geen ervaring mee dus of ze echt goed zijn weet ik niet.
Maar ik dacht,laat ik het even melden,misschien zijn jullie er wat mee.

Laatst bewerkt:
Volgens mij heten het accu's want baterijen zijn niet oplaadbaar.
En als het een accu is zijn ze zover ik weet 1.2 volt.

Volgens mij heten het accu's want baterijen zijn niet oplaadbaar.
En als het een accu is zijn ze zover ik weet 1.2 volt.

Ze zijn wel degelijk 1,5v.
Bijvoorbeeld voor digitale camera's enz.
De Mah heb ik niet direct onthouden maar geloof dat het ook zoiets was.

Oké, dat zou handig zijn want meestal is het voltage een probleem als je batterijen door accu's vervangt.

Laatst bij Lidl Baby accus's gekocht, merk TRONIC professional.
1,2V-4000mAh.
Ik gebruik ze in mijn Helgoland.
Ze voldoen heel goed, behoorlijk lange vaartijd.
Groetjes,

1,5volt nominaal is gewoon zink-mangaan, niet oplaadbaar.
1,2volt nominaal is NiCd of NiMH, wel oplaadbaar.
Iemand of iets heeft twee dingen door elkaar gehaald.

Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken,ik heb ze vast gehad en er stond op 1,5v nimh en ze waren reeds ready-to-use en dus ook oplaadbaar.

Gisteren was ik toch even in de buurt van een Aldi, dus even gekeken. Maar helaas, een medewerker vertelde me dat oplaadbare batterijen/accu's er alleen als aanbieding waren, en niet (meer) in het standaard assortiment zitten (in NL tenminste, dat hoeft niets over B te zeggen). Even op een aanbieding wachten dus.

Groet,

Ad Bakker

Oplaadbare batterijen zijn altijd actie artikelen , ze hebben alleen alkaline standaard in het assortiment. Dat is trouwens bij zowel Lidl als Aldi het geval.

Gelukkig is het een artikel wat wel elke maand zo ongeveer voorbij komt ;-)

Verzonden vanaf Tam-Tam V1.2.5

Heb ook net de folder even bekeken,en denk inderdaad dat het van een week ofzo geleden is want ze stonden er niet in.
Gezien de hoeveelheid er nog beschikbaar was toen ik ging dacht ik dat het van deze folder zou zijn.

edit: Ik heb toch een foutje gemaakt,heb net de folder gevonden van 3/8 en daar staan ze in.
Het waren dus oplaadbare batterijen 2300 mAh 1,2V maar er stond ook bij opgeschreven,for 1,5v applications.Dat heb ik dus eerst zien staan en niet meer verder gekeken...sorry jongens

Laatst bewerkt:
edit: Ik heb toch een foutje gemaakt,heb net de folder gevonden van 3/8 en daar staan ze in.
Het waren dus oplaadbare batterijen 2300 mAh 1,2V maar er stond ook bij opgeschreven,for 1,5v applications.Dat heb ik dus eerst zien staan en niet meer verder gekeken...sorry jongens

Kijk dat is nog eens eerlijk.:thumbsup:

Back