F.van.Gent
In Memoriam
Oorspronkelijk geplaatst door leuering
Ik verwonder mijzelf om de berichten en antwoorden van de heer van Gent.
Van mijn eerste bericht (borkum) tot nu Alexandra.
Bespeur ik sarcasme ,alsmaar betweterigheid ,altijd en iedereen moet staven wat van Gent niet kent of hem onwaarschijnlijk lijkt?
Ik heb wat op zijn profiel bekeken , berichten belezen van veel anderen en lach in mijzelf.
Ik dacht dat de bedoeling is om wat meer jeugd in de stoomhoek te krijgen en het volk wat meer van de arf en arr af te laten blijven en bouwen.
U bent kundig ,dat is zeker, ik ben beginnend bouwer .
Maar let op Uw reacties ,we zijn niet allemaal zo ''goed'' als U.
Hierbij laat ik het ,heb het nu 2 maal geprobeerd (Alexandra topic en Borkum topic)
Ik zoek wel een ander soelaas om de hobby te delen.
Dank voor de andere mensen' reacties en hulp.
Gr Barry
Gezien dit bericht van deze hufter zal ik vragen aan Robert om mijn maar van het forum te halen
Bij voorbaat mijn dank Robert
mvg
Frederik
Ik verwonder mijzelf om de berichten en antwoorden van de heer van Gent.
Van mijn eerste bericht (borkum) tot nu Alexandra.
Bespeur ik sarcasme ,alsmaar betweterigheid ,altijd en iedereen moet staven wat van Gent niet kent of hem onwaarschijnlijk lijkt?
Ik heb wat op zijn profiel bekeken , berichten belezen van veel anderen en lach in mijzelf.
Ik dacht dat de bedoeling is om wat meer jeugd in de stoomhoek te krijgen en het volk wat meer van de arf en arr af te laten blijven en bouwen.
U bent kundig ,dat is zeker, ik ben beginnend bouwer .
Maar let op Uw reacties ,we zijn niet allemaal zo ''goed'' als U.
Hierbij laat ik het ,heb het nu 2 maal geprobeerd (Alexandra topic en Borkum topic)
Ik zoek wel een ander soelaas om de hobby te delen.
Dank voor de andere mensen' reacties en hulp.
Gr Barry
Gezien dit bericht van deze hufter zal ik vragen aan Robert om mijn maar van het forum te halen
Bij voorbaat mijn dank Robert
mvg
Frederik