alexandra met regner vivian

Oorspronkelijk geplaatst door leuering
Ik verwonder mijzelf om de berichten en antwoorden van de heer van Gent.
Van mijn eerste bericht (borkum) tot nu Alexandra.
Bespeur ik sarcasme ,alsmaar betweterigheid ,altijd en iedereen moet staven wat van Gent niet kent of hem onwaarschijnlijk lijkt?
Ik heb wat op zijn profiel bekeken , berichten belezen van veel anderen en lach in mijzelf.
Ik dacht dat de bedoeling is om wat meer jeugd in de stoomhoek te krijgen en het volk wat meer van de arf en arr af te laten blijven en bouwen.
U bent kundig ,dat is zeker, ik ben beginnend bouwer .
Maar let op Uw reacties ,we zijn niet allemaal zo ''goed'' als U.

Hierbij laat ik het ,heb het nu 2 maal geprobeerd (Alexandra topic en Borkum topic)

Ik zoek wel een ander soelaas om de hobby te delen.
Dank voor de andere mensen' reacties en hulp.
Gr Barry

Gezien dit bericht van deze hufter zal ik vragen aan Robert om mijn maar van het forum te halen
Bij voorbaat mijn dank Robert
mvg
Frederik

eigenlijk is deze discussie een beetje idioot, de heer van Gent is een oude rot in het scheepsvak en weet heel veel van stoom. voordat ik met de borkum begon wist ik ook helemaal niets van stoom het had iets engs.
maar om nou een topic op het forum te zetten om dat de kritiek die je krijgt niet altijd zo is als dat je dat wel zou willen lezen is erg kinderachtig.
barry beperk je tot het bouwen en laat je medeforumleden delen in je kennis en dan heb je ook minder kans op discussies welke uit de hand gaan lopen.
groetjes piet

eigenlijk is deze discussie een beetje idioot, de heer van Gent is een oude rot in het scheepsvak en weet heel veel van stoom. voordat ik met de borkum begon wist ik ook helemaal niets van stoom het had iets engs.
maar om nou een topic op het forum te zetten om dat de kritiek die je krijgt niet altijd zo is als dat je dat wel zou willen lezen is erg kinderachtig.
barry beperk je tot het bouwen en laat je medeforumleden delen in je kennis en dan heb je ook minder kans op discussies welke uit de hand gaan lopen.
groetjes piet

Hij hij heeft van mijn geen enkele reactie gehad hoor.
Alleen een aanbod schroefas
En een vraag over een condenser dat is al
En dan kreeg ik het eerste bericht van hem

Beste Barry

Ik hoop dat je het niet op geeft.
Er zijn ook mensen die niet zo veel posten, maar wel graag lezen.
De minder relevante zaken (en die heb je in elk topic ) sla ik gewoon over.;)

Gr Kees

Kees, Barry moet ook doorgaan met de bouw van zijn boot, maar de heer van Gent heeft hem een aanbod gedaan voor een aantal zaken en als Barry daar dan geirriteerd op reageert omdat hij vind dat de heer van Gent alles lijkt beter te weten, en laten we eerlijk wezen de heer van Gent weet heel veel van stoom.
en het lijkt me dan ook verstandig dat we wat aardiger met elkaar omgaan op het forum, het is een modelbouwforum en geen beledigingsforum.
groetjes piet

Zo denk ik er ook over.
Het is een forum voor iedereen,er is al miserie genoeg in de wereld.
En de Heer van Gent is inderdaad een zeer ervaren en gedreven modelbouwer.
Blij dat ik hem en vele andere mag kennen.;)

Grtz...

Marc

Ik heb helemaal niets tegen mr vGent of tegen wie dan ook.
Maar door al dit geneuzel staat hier meer over dingen die ik niet wil weten als dingen die ik wel wil lezen.
Namelijk de bouw van de alexandra, waar ik ook mijn oog op heb laten vallen.

Dus aub minder over wie wat wel of niet gezegd/geschreven heeft en meer :ontopic:

Dan kan ik meer kwijlen bij de dingen die andere mensen maken en waar ik mij ook nog eens aan gaan wagen.

Met vooral vriendelijke groet

Kees

Kees, misschien dat Barry wat meer foto's kan plaatsen van de vorderingen want met alleen tekst schiet het ook niet op.
en het is waar soms worden er antwoorden gegeven welke niets met het onderwerp te maken hebben, maar dan moet een ieder zich ook volwassen gedragen en zo niet dan krijg je dit soort dingen waar niemand op zit te wachten.
groetjes piet

Hm.Oktober 2009. Ik denk dat de Alexandra ondertussen wel af ik. Ik had graag wat meer foto's gezien van de voortgang, maar misschien vind ik die wel ergens anders?

Tante Til

Back