Algemeen HPI sprint topic

Discussie in 'Electro auto's' gestart door bram, 18 jun 2009.

  1. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    joeri ik zal even voor je kijken. maar bij deze heb ik een paar dingen verandert dus hij zal niet precies het zelfde klinken als je goed luistert met de orgi
     
  2. jjdj

    jjdj

    Lid geworden:
    14 jul 2009
    Berichten:
    64
    Locatie:
    rotterdam
    met een hoeveel turns motor rijd je in dat filmpje?
     
  3. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    Dit is de orginele hij heet crazy frog axel F



    gr.

    robert
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  4. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    in dat filmpje rijd ik met een 15 turns motor. maar ik gaf geen vol gas. en accu's niet helemaal vol.
     
  5. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    nieuw filmpje dan maar:) laat mar zien wattie wel kan;)
     
  6. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    Ik ga vannavond naar circuit bij hfcc als het droog is ik hoop het echt zo. En zal dan vragen of m'n vader even de camera wil vast houden vanplaats op z'n lui gat te gaat zitten an de koffie:D.

    Ik heb wel iets moois van hem gekregen 2 koffertjes voor m'n zender en auto. zal foto's posten.
     
  7. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
  8. joeri369

    joeri369

    Lid geworden:
    24 dec 2008
    Berichten:
    86
    zo:schrik: deftig....
     
  9. FireFrenzy

    FireFrenzy

    Lid geworden:
    22 jun 2009
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Utrecht
    fancy hebbie parts nummers/leveranciers voor die cases? passen auto's er ook in met een kap er op? (zoals zeg bijv. een Greddy nissan 350z kap met spoiler:p)
     
  10. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    nee de auto past er niet in met kap. Maar dan zou ik een koffertje moeten nemen die een slagje groter is. En ik weet niet het merk van de koffertjes want m'n vader kwam ermee thuis van z'n werk:rolleyes:

    Het filmpje heb ik niet kunnen maken want ik zet m'n auto op de baan en halverwege de baan hoor ik een heel raar geluid en hij reed niet hard meer. Wat bleek de achterste snaar was gebroken. :( Ik ben net een nieuwe snaar wezen halen en ik hoop over 1 a 2 weken weer te rijden want dit weekend wordt niks want er is Leidensontzet in Leiden dus dat wordt 2 dagen lang feesten:infinity::proost::banana::music:

    gr robert
     
  11. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    misschien toch maar die modificatie doen;) alhoewel....helemaal 100% zekerheid geeft het niet. mijn snaar is gisteren ook weer ernstig beschadigt geraakt toen ik op een zeer erg bevuild stuk straat reed.
     
  12. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    nee ik ga het toch niet doen. hij is geknapt omdat hij zobeschadigd was omdat ik eerst op parkeerterreinen reed. nu rij ik alleen op circuit en daar is veeel minder vuil. en hij was denk i kgeknapt omdat het gisteren erg nat was op het asfalt. Ik ging zowat driftent door de eerste en laatste bochten.

    En het werd me afgeraden om het niet te doen dat stuk er uit te halen. Want met wedstrijden rijd er wel eens iemand op je achterkant en dan is je diff kwetsbaarder
     
  13. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    je diff is toch nog beschermd door je diffblokken en je achterbumper?
     
  14. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    ja maar je achterbumper staat erg laag en de bumper van mensen achter je staat hoger. En alles is van plastic hea dus als hij echt keihard aan komt rijden is het raak heb ik schade. maar het beste is het gewoon te voorkomen. Ik weet verder ook niet wat die man ermee bedoelde hoor werd me geadviseert door zowat die hele club.
     
  15. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    Zondag krijg ik m'n wedstrijd motortje een LRP Runner 23T. Met die motor ga ik de wedstrijden rijden bij HFCC den haag.

    groeten Robert
     
  16. neil9

    neil9 Guest

    hallo. is er hier iemand die zijn hpi sprint 2 wil ruilen voor mijn hpi rs4 evo 3 (nitro) er zit heel veel bij waaronder:brandstof, zender+ontvanger(futaba 2pl) knijpfles, 2keer gloeiplug, 2keer accu voor roto start, en de roto start
     
  17. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    nee bedankt ik ben overgestapt naar benzine en elektro dus hoef geen nitro meer. probeer eens bij MP

    gr.

    Robert
     
  18. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    alowa daar en ik weer back van holiday en net gestart met een nieuw "project" Ik heb net een kap gekocht een dodge vipergtsR om precies te zijn. Ik ga hem zelf spuiten de voorkant rood en over het midden 2 zwarte race strepen en de rest fluoresent groen.

    [​IMG]
    ik ga nu de gaten maken voor de bodysteunen en de antenne. daarna ga ik hem afplakken en dan begin ik met de zwarte race strepen.

    grtz.

    Robert
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
  19. small-j

    small-j Guest

    probleem met connectie

    hoi,
    ik ben nieuw en weet dus niet of dit het goede forum ervoor is.

    maar mijn probleem is dat mijn HPI sprint 2 wel rijdt maar dat ik de antenne van de zender echt precies naar de auto moet richten anders reageert de auto niet meer en racet hij overal tegenaan of blijft hij hangen in de bochten (dit doet hij ook als ik de antenne erop richt.):mad:
    heeft iemand dit probleem ook gehad of weet iemand toevallig wat het probleem is.
    als er meer info over mijn auto nodig is hoor ik het wel.

    joey
     
  20. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    Dit heeft weinig met je auto te maken maar des te meer met je zenderset. is je antenne nog heel en niet beschadigd? is je motor ontstoord en loopt je antennedraad niet langs de motorkabels. kijk dit allemaal eerst eens na.
     

Deel Deze Pagina